کد خبر: 129971
A

جنجال بزرگ «مهدی طارمی» مقابل گیمارش/ سرمربی پورتو به ستاره ایرانی لیگ پرتغال چه گفت؟

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو درباره گفت و گویش با مهدی طارمی قبل از زدن پنالتی دوم به نشریه «اوجوگو» پرتغال، گفت: طارمی به پیش من آمد تا سوالی را مطرح کند. شما وقتی در چنین لحظاتی شک دارید در نهایت احساس ترس می کنید. به فابیو ویرا گفتم تو در این شرایط نمی توانی پنالتی بزنی.

جنجال بزرگ «مهدی طارمی» مقابل گیمارش/ سرمربی پورتو به ستاره ایرانی لیگ پرتغال چه گفت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال از ساعت ۲۱:۳۰ امروز یکشنبه میهمان تیم ویتوریا گیمارش بود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی که از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت، در دقیقه ۳۴ موفق شد از تیم حریف پنالتی بگیرد و در دقیقه ۳۶ این پنالتی را به گل تبدیل کند.

طارمی بعد از گلزنی مقابل چشم تماشاگران تیم گیمارش، انگشتش را به نشانه سکوت روی بینی خود گذاشت.

این حرکت مهاجم ایرانی پورتو به مذاق هواداران تیم میزبان خوش نیامد و آنها هم با پرتاب بطری آب و حتی صندلی شکسته به سمت طارمی به حرکت او واکنش نشان دادند.

همچنین  مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی ستاره میدان بود. او دو پنالتی برای پورتو گرفت. طارمی پنالتی اول را به گل تبدیل کرد اما پنالتی دوم را از دست داد.

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو درباره گفت  و گویش با مهدی طارمی قبل از زدن پنالتی دوم به نشریه «اوجوگو» پرتغال، گفت: طارمی به پیش من آمد تا سوالی را مطرح کند. شما وقتی در چنین لحظاتی شک دارید در نهایت احساس ترس می کنید. به فابیو ویرا گفتم تو در این شرایط نمی توانی پنالتی بزنی. طارمی پنالتی را خواهد زد. اما طارمی رفت و پنالتی را از دست داد.

مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از این بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. البته طارمی بعد از بازی هواداران پورتو به خاطر از دست دادن پنالتی عذرخواهی کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر