کد خبر: 130142
A

در پرسپولیس کسی دوست ندارد لک بخشیده شود

چند وقت پیش بود که داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس اعلام کرد حرف های زیادی برای گفتن دارد که در وقت مناسب و در پایان فصل خواهد گفت.

در پرسپولیس کسی دوست ندارد لک بخشیده شود

به گزارش دیده بان ایران، برخی این موضوع را به پای اختلاف فنایی و گل محمدی و مطهری و دیگراعضای کادرفنی برای انتخاب گلر اصلی تیم گذاشتند و حتی شایعه شد که فنایی در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود و برای لیگ بیست و دوم دیگر با سرمربی پرسپولیس دیگر همکاری نخواهد داشت. در این مدت فنایی هیچ واکنشی به این حرف و حدیث ها نشان نداد تا این قبیل گمانه زنی ها و شایعات تقویت شود. هم زمان حامد لک که چند وقتی می شود دچار افت شدیدی شده و سوتی های وحشتناکی می داد ابتدا به نیمکت و در ادامه سکو ها منتقل شد. هفته گذشته بود که خبر رسید گل محمدی به دلیل حاشیه ها و مشکلاتی که لک در تمرینات داشته این بازیکن را کنار گذاشته است و ستاره فصل قبل قرمز ها حق تمرین با این تیم را ندارد. موضوعی که سرمربی پرسپولیس هم به نوعی آن را تایید کرد، هرچند که از واژه اخراج و کنار گذاشته شدن استفاده نکرد.

در بازی با آلومینیوم اراک که احمد گوهری مانند اغلب بازی ها عملکرد پر نوسان و متزلزلی داشت و پرسپولیس 3 گل از حریف دریافت کرده بود، دوربین روی حامد لک زوم کرد که به حالت عجیب و تمسخرآمیزی زبانش را از دهانش را بیرون آورده بود و حتی به نظر می رسید او عمدا می خواهد این حرکتش دیده شود و پیامی برای یکی از اعضای تیم دارد! رفتاری که باعث شد تا حسابی از هواداران پرسپولیس بد بیراه بشنود.

در چند وقت اخیر که دروازه بان های پرسپولیس و به ویژه حامد لک عملکرد ضعیف و نا مطمئنی داشتند پیکان انتقادات به سمت داوود فنایی گرفته شده است و اغلب پیشکسوتان باشگاه معتقدند که مربی دروازه بان ها مقصر اصلی است که نتوانسته در تمرینات به لحاظ روحی و فنی شاگردانش را آماده و مهیای حضور مسابقات کند و حتی یکی مثل وحید قلیچ پیشنهاد داد تا به عنوان مربی گلرها هم لک و هم فنایی را تمرین و آموزش دهد!

درباره حامد لک و داوود فنایی و پرسپولیس جالب است بدانید که مدت هاست گلر اصلی و مربی دروازه بان های پرسپولیس باهم مشکل دارند به شکلی که حتی در تمرینات باهم حرف هم نمی زنند!این هم از عجایب این روزهای پرسپولیس و دلیل اصلی افت حامد لک است که در همان روزهای اولیه که بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود بسیاری نسبت به حاشیه ها و رفتار های این دروازه بان هشدار داده بودند. در واقع این فنایی و لک هستند که باهم مشکل دارند و با این حساب باید گفت که تمام این حرف ها و حرکات عجیب و پر معنای دوطرف خطاب به هم بود.

شنیده می شود دلیل اصلی اخراج شدن لک عمیق شدن اختلافات بین او و فنایی است. به صورتی که سرمربی پرسپولیس برای بازگشت لک به تمرینات شرط کرده است تا از فنایی عذرخواهی کند و از دل او دربیاورد. عجیب تر اینکه لک دومرتبه برای عذرخواهی پا پیش گذاشته و پیش قدم شده است، اما هربار با برخورد تند فنایی روبرو شده و پس زده شده است. گفته می شود در شرایطی که لک قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرده است، فنایی به سرمربی تیم اعلام کرده در فصل بعد پرسپولیس یا جای او است یا حامد لک و دیگر حاضر نیست با این دروازه بان کار کند. نکته دیگر اینکه برخلاف موارد مشابه قبلی این بار هیچ کدام از بازیکنان تیم به ویژه قدیمی ترها برای بازگشت و برگشتن لک به تمرینات پادرمیانی نکرده اند و به اصطلاح ریش گرو نگذاشته اند. حتی برعکس شنیده می شود یکی از بازیکنان قدیمی از مربی تیم خواسته تا لک را برای همیشه کنار بگذارند و به اصطلاح بدتر زیرآب او را زده است!

پرسپولیس در چند وقت اخیر حسابی از درون دروازه لطمه خورده است که ریشه در رفتار غیر حرفه ای لک و مربی دروازه بان های این تیم دارد. حاشیه و اختلافی که تمام تیم را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده از بازیکنان داخل زمین تا نیمکت نشین ها به لحاظ فنی و روحی دچار چالش شوند. امروز هم از لک انتقاد می شود و ناسزا می شنود و هم داوود فنایی منتقدان زیادی دارد و این دعوا و جدال هیچ برنده ای نداشته، اما بازنده بزرگی به نام پرسپولیس دارد که جام ها را یکی پس از دیگر از دست می دهد و امید هایش برای موفقیت در لیگ برتر هم رنگ باخته است.

منبع: گل

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر