کد خبر: 13196
A

داورزنی: سرپرست فدراسیون والیبال می مانم/ فعلا به فوتبال ورود نکرده ام

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فعلا به عنوان سرپرست کارم را در فدراسیون والیبال دنبال خواهم کرد.

داورزنی: سرپرست فدراسیون والیبال می مانم/ فعلا به فوتبال ورود نکرده ام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا داورزنی پس از مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به سئوالی، مبنی بر اینکه انتخابات ژیمناستیک چه زمانی برگزار می شود گفت: امروز مکاتبات این فدراسیون را با فدراسیون جهانی مشاهده کردم و در حال بررسی موضوع هستم. باید نشستی با کمیته ملی المپیک داشته باشیم تا شرایط برگزاری مجمع را بررسی کنیم تا بدون ورود نهادهای بیرونی ضمن رعایت اصول حاکم بر اساسنامه فدراسیون و رعایت مکاتبات با «آی او سی» و با همکاری وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون انتخابات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: می شود مجمع را برگزار کرد و تلاش می کنیم این اتفاق هر چه سریعتر بیافتد. دکتر سلطانی فر نیز قول داده تا مجامع انتخاباتی در سریع ترین زمان ممکن برگزار شود چرا که آفت رشد و توسعه فدراسیون ها بی ثباتی آنهاست. در مورد فدراسیون هندبال نیز با بررسی شرایط، انتخابات هر چه سریعتر برگزار می شود. البته هنوز به بحث ثبت نام ها و برخی مشکلات در آن ورود نکرده ام ولی این موضوع نیز بررسی می شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگری  مبنی بر اینکه آیا پس از انتصاب به عنوان معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش همچنان در فدراسیون  والیبال می مانید یا خیر گفت: من عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و آسیایی والیبال هستم و به صورت خود به خودی در این رشته خواهم ماند اما فعلا به عنوان سرپرست، کارم را در فدراسیون دنبال می کنم چون برای سال ۲۰۲۰ هدفگذاری کرده ام و به مردم نیز قول داده ام. امیدوار بودم  در فدراسیون بمانم و کار دیگری نکنم البته تلاش می کنیم تا با سرعت لوکوموتیوی همراه با همکارانم در فدراسیون کارها را دنبال کنیم. من هم به عنوان سرپرست در کنار آنها هستم تا فضا را برای نفر بعد فراهم کنیم که بتواند در مسیری درست حرکت کند.

وی گفت: در هفته آینده میزبان تور جهانی والیبال در کیش هستیم و در واقع تحولی در والیبال ساحلی ما اتفاق افتاده که نباید کند شود. در سال آینده نیز در تعدادی از رویدادها شرکت می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بحث مربیگری برای تیم ملی این رشته عنوان کرد: کولاکوویچ امروز صبح به ایران آمده است تا از نزدیک شرایط لیگ ما را بررسی کند و ما برنامه دو مربی را گرفته ایم و یکشنبه در جلسه هیئت رئیسه شرایط بررسی خواهد شد تا دو مربی خارجی (استوویچوف و کولاکوویچ) به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اعتراض تیم تراکتورسازی به ناداوری در لیگ برتر عنوان کرد: من هنوز به این موضوع ورود نکرده ام. اگر مسئله به صورتی باشد که به وزارت ورزش موکول شود انجام خواهد شد. با توجه به مسائل و نوع ساختار به نظر می رسد متولی فدراسیون فوتبال است و البته هرجا نیاز باشد وزارت ورزش نیز ورود می کند.

داورزنی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه وزارت ورزش چه کمکی برای میزبانی جهانی فدراسیون شطرنج خواهد کرد، گفت: این میزبانی اقدام بسیار ارزشمندی بود و فدراسیون شطرج در صدد تدارک همه چیز می باشد. مقامات مختلفی به کشورمان می آیند و این برای اولین بار است که مسابقه ای در این سطح با حضور شطرنجبازان مطرح دنیا برگزار خواهد شد. فدراسیون شطرنج پیش بینی هایی را در خصوص بحث مالی این مسابقات انجام داده و هر جا لازم باشد وزارت ورزش و جوانان نیز موضوع کمک به این فدراسیون را مورد توجه قرار می دهد.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر