کد خبر: 132117
A

علیرضابیرانوند شاید به سپاهان برود

آیا سرنوشت شهریار مغانلو برای دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس تکرار خواهد شد؟

علیرضابیرانوند شاید به سپاهان برود

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا بیرانوند روز گذشته وارد ایران شد تا پس از پایان لیگ پرتغال دوران استراحت خود را کنار خانواده گذرانده و در ادامه با توجه به قراردادی که با آنتورپ بلژیک دارد بتواند برای فصل آینده فوتبالی خود تصمیم جدیدی را اتخاذ کند.

از مدت‌ها قبل و بهتر بگوییم نیم فصل بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران و پرسپولیس مطرح شده بود. در آن مقطع یک مشکل بزرگ پیش روی این انتقال وجود داشت که باید پرسپولیس و بیرانوند با دو باشگاه آنتورپ و بواویشتا معامله و مذاکره می‌کردند و به همین دلیل ماجرای بیرانوند - پرسپولیس در نیم فصل منتفی شد و قرمزها سراغ احمد گوهری جوان رفتند تا پروژه انتقال بیرانوند به پرسپولیس به تابستان موکول شود.

بیرانوند که قراردادی 2 ساله ( یک سال قطعی و یک فصل توافقی) با آنتورپ بلژیک دارد برای جدایی از این تیم و پیوستن به پرسپولیس باید حتما رضایت این باشگاه بلژیکی را جلب کند و طبیعتا آنتورپ هم برای صدور رضایتنامه دروازه‌بان ایرانی‌اش، به دنبال دریافت رقمی از تیمهای خواهان اوست.

در چنین شرایطی، این شایعه مطرح شده که  باشگاه سپاهان که فصل گذشته مغانلو را 2 هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر از چنگ پرسپولیسی‌ها درآورد قصد دارد همین استراتژی را در قبال بیرانوند نیز انجام دهد.

سپاهان در حال حاضر رشید مظاهری را به عنوان دروازه‌بان اول در اختیار دارد و هنوز مشخص نیست آیا برای فصل آینده برنامه‌ای برای جذب دروازه‌بان جدید و تقویت این تیم خواهد داشت یا نه. 

بیرانوند با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار دارد نمی‌خواهد ریسک کند و در یک تیم اروپایی فوتبالش را ادامه دهد و تصمیم خود را برای بازگشت به ایران گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی راهی پرسپولیس خواهد شد یا باز هم سپاهان به مانند فصل گذشته یک بازیکن تاثیرگذار را از چنگ قرمزها در خواهد آورد.

منبع: فوتبالی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر