کد خبر: 132132
A

آخرین اخبار از وضعیت نامشخص «رامین رضاییان» در پرسپولیس

در حالی که 3 هفته تا پایان فصل باقی مانده اما از هم اکنون گمانه‌زنی بر سر نقل و انتقالات تابستانی قرمزها آغاز شده است.

آخرین اخبار از وضعیت نامشخص «رامین رضاییان» در پرسپولیس

به گزارش دیده بان ایران؛ اخبار غیررسمی حاکی از آن است که پرسپولیس با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان برای فصل آینده به توافق رسیده و قرار است این بازیکن به عنوان یکی از اولین خریدهای این تیم در تابستان معرفی شود.

اسماعیلی‌فر در حالی قرار است به پرسپولیس بیاید که قرمزها در این پست رامین رضاییان را نیز در اختیار دارند. این بازیکن که در زمستان با جدایی از الدحیل راهی پرسپولیس شد در پایان فصل به پایان قرارداد 6 ماهه‌اش با پرسپولیس می‌رسد و طبیعتا طرفین برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق جدید نیاز دارند و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تاکنون مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نداده است.

در مورد رضاییان این بحث مطرح است که او در بازگشت به پرسپولیس نتوانسته رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در پایان فصل از جمع قرمزها جدا شده و دوباره به لیگ ستارگان قطر بازگردد. پست اینستاگرامی جدید او با این مضمون که چیزی که می‌خواستم نشد ولی...!، باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدایی او از پرسپولیس، بیشتر از قبل مطرح شود.

هر چند سناریوی دیگری نیز به گوش می‌رسد که با توجه به اینکه رضاییان در بخش دفاعی عملکرد خوبی ندارد و بیشتر در کارهای هجومی عملکرد بهتری دارد به یک خط جلوتر رفته و در پست هافبک یا وینگر راست به تیمش کمک کند.

فعلا که بازار گمانه‌زنی و شایعات نقل و انتقالاتی داغ شده و بازیکنان سرشناس در بازار شایعات به تیمهای مختلفی لینک شده‌اند.

منبع: فوتبالی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر