کد خبر: 132503
A

۲ لژیونر با استقلال به توافق رسیدند

فرهاد مجیدی نیز به هدف بزرگ می‌اندیشد و عمیقاً دوست دارد اولین مربی تاریخ استقلال در لیگ برتر باشد که دو فصل پی‌درپی قهرمانی را تجربه کرده است.

۲ لژیونر با استقلال به توافق رسیدند

به گزارش دیده بان ایران؛ باشگاه استقلال در حال مقدمه‌چینی برای فصل بعد است و قصد دارد بازیکنانی که از لحاظ تجربی وضعیت مطلوبی دارند را به خدمت بگیرد. در همین راستا مذاکرات نهایی با کاوه رضایی و محمد نادری که سابقه بازی در استقلال را دارند، انجام شده تا این دو بازیکن در صورت توافق نهایی فصل بعد برای استقلال به میدان بروند. رضایی در فصل اخیر نمایش درخشانی در تیم ادهورلی بلژیک نداشت و بدون اینکه گلی بزند، به کارش خاتمه داد. با این حال سابقه رضایی در استقلال و عملکرد نسبتاً مطلوبی که او در فصول حضورش در لیگ بلژیک داشته و اینکه همچنان به‌عنوان یکی از ملی‌پوشان مورد توجه اسکوچیچ است، این نتیجه را به ذهن متبادر می‌کند که استقلال در حال جذب بازیکنی است که با متر و معیارهای کنونی همخوانی دارد و احتمالاً می‌تواند فصل بعد به این تیم کمک کند.

دیگر بازیکنی که این روزها احتمال حضورش در استقلال فصل بعد به گوش می‌خورد محمد نادری است که با سابقه یک فصل بازی در تیم آلتای اسپور ترکیه قصد دارد دوباره پیراهن استقلال را به تن کند. نادری در هفته‌های نخست حضورش در استقلال فصل پیش هرگز عملکرد درخشانی نداشت اما در ادامه توانست بازیکن مطلوب‌تری برای استقلال باشد. حضور او نیز سمت چپ استقلال را با ترافیک مواجه می‌کند و اگر سلمانی و جلالی نیز در استقلال باقی بمانند، فرهاد مجیدی را با سؤالات متعددی درباره چگونگی بازی گرفتن از این بازیکنان مواجه خواهد کرد.

استقلال نیاز آنچنانی به جذب بازیکنان جدید ندارد. همین که تیم فعلی حفظ شود و ستاره‌ها در ترکیب باقی بمانند استقلال از همین فاصله تا شروع دوباره لیگ برتر می‌تواند خود را همچنان مدعی بداند و چه بسا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران بتواند، دو فصل پی‌درپی قهرمانی در لیگ را تکرار کند که مجیدی نیز به هدف بزرگ می‌اندیشد و عمیقاً دوست دارد اولین مربی تاریخ استقلال در لیگ برتر باشد که دو فصل پی‌درپی قهرمانی را تجربه کرده است اما آرمانی‌ترین نقطه برای استقلال رسیدن به جام قهرمانی در آسیا است که دستیابی به این هدف نیز به یک سازماندهی منسجم در نقل و انتقالات نیاز دارد.

به هر حال مجیدی و یارگیران باشگاه استقلال اولین قدم‌ها برای تقویت استقلال را برداشته‌اند و مذاکره با دیگر گزینه‌ها نیز در حال انجام است تا استقلال فصل بعد نه فقط در لیگ مدعی باشد، بلکه درصورت رفع موانع حضور در آسیا دوباره بتواند در این عرصه به موفقیت دست یابد و چه بسا بعد از سال‌های متمادی به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر