کد خبر: 133424
A
دوم شدن برای پرسپولیسی‌ها سخت آمده است؛

نوراللهی و نورافکن نزدیک به پیراهن قرمز

احمد نورالهی بی‌شک یکی از رکن‌های اصلی گلات پرسپولیس بود. کاپیتان سوم سرخپوشان به تنهایی ۱۰ گل زد و سهمی بسزا در موفقیت داشت. اما او در اقدامی که می‌شود تعجب‌برانگیز خواند در پایان فصل پیش از پرسپولیس جدا و به اشباب الاهلی امارات پیوست. اما از آنجایی که تیم اماراتی مربی‌ٖاش را عوض کرده است٬ پرسپولیسی‌ها امید دارند بتوانند مقدمات بازگرداندن نوراالهی را مهیا کنند.

نوراللهی و نورافکن نزدیک به پیراهن قرمز

 

به گزارش دیده بان ایران؛ تیم فوتبال پرسپولیس با این هدف وارد بیست و یکمین دوره لیگ‌برتر شد که بتواند با دبل‌هت‌تریک بتواند سیر در مسیر  قهرمانی را ادامه بدهد. اما شاگردان یحیی گلمحمدی در شرایطی وارد لیگ شدند که با جدایی حسین کنعانی‌مقدم٬ احمد نورااللهی و شهریار مغانلو به عبارتی ستون فقراتش را از دست بدهد. این موضوع و البته چند دلیل دیگر موجب شد تا تیمی که عادت به قهرمانی داشت٬ قهرمانی از از آن تیمی دید که رقیب سنتی‌اش است. به‌همین دلیل امید عالیشاه یک ساعت بعد از قهرمانی آبی‌ها با تیتر «انگار یک ماشین آجر روی سر ما خراب شد» واکنش نشان داد.

همین سخت آمدن ناکامی در کسب ششمین قهرمانی متوالی موجب شد٬ باشگاه پرسپولیس به‌طور جدی وارد بازار نقل و انتقالات شد و تا امروز به‌طور رسمی از خرید علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی رو نمایی کرده است و طبق اخبار موثق با دانیال اسماعیل‌فر٬ سروش رفیعی و سجاد شهبا زاده هم توافق کرده است و خبرهایی مبنی بر پیوستن چهره‌هایی چون سعید صادقی٬ میلاد زکی‌پور و از بین موسی کولیبالی و گولیسیانی به گوش می‌رسد تا پرسپولیس با تمام قوا آماده رقابت با رقیبان در لیگ ۲۲ حرفه‌ای شود.

«برای هواداران ۲ سورپرایز خوب داریم» این اظهارنظر محمد محمدی که البته خودش هم با سر و صدای زیادی به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شد٬ طرفداران سرخ را به تکاپو انداخته است تا ببینند کدام سوپر استارها قرار است به عنوان سورپرایز معرفی شوند که می‌توان از این ۲ نفر اسم برد. احمد نورالهی و امید نورافکن.

احمد نورالهی بی‌شک یکی از رکن‌های اصلی گلات پرسپولیس بود. کاپیتان سوم سرخپوشان به تنهایی ۱۰ گل زد و سهمی بسزا در موفقیت داشت. اما او در اقدامی که می‌شود تعجب‌برانگیز خواند در پایان فصل پیش از پرسپولیس جدا و به اشباب الاهلی امارات پیوست. اما از آنجایی که تیم اماراتی مربی‌ٖاش را عوض کرده است٬ پرسپولیسی‌ها امید دارند بتوانند مقدمات بازگرداندن نوراالهی را مهیا کنند. شنیده‌ها حاکی از این است که درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند ماموریت داده تا احمد نورالهی را ترغیب به بازگشت به پرسپولیس کنند. از آنجایی که در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی قرار داریم٬ همین فاکتور شاید بتواند تا نورالهی را به پوشیدن قرمز کند.

امید نورافکن که اتفاقا سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد٬ در شرایطی مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است که با باشگاه سپاهان یک‌سال دیگر قرار دارد. اما دو مساله موجب شده پرسپولیسی‌ها امیدوار به جذب مدافع چپ ثابت تیم‌ملی باشند. اول اینکه محرم نویدکیا رسما اعلام کرد٬ اگر بازیکنی تمایل به ندن در سپاهان نداشت٬ می‌تواند تیم جدیدش را معرفی کند. همچنین همه یادشان است٬ نورافکن آشکارا با استقلال و هوارانش زاویه پیدا کرده است و همین کافی است٬ این بازیکن را گزینه‌ای بالفعل برای پرسپولیس دانست. شرح این شرایط نشان می‌دهد٬ می‌توانیم نورافکن را یکی از دو سورپرایز بزرگ پرسپولیسی‌ها بدانیم.

 

منبع: دیده بان ایرام

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر