کد خبر: 133605
A

مهدی رحمتی در آلومینیوم ماندنی شد

مدیرعامل جدید باشگاه ضمن حمایت کامل از سید مهدی رحمتی، اعلام کرد که او امشب لیست خود را به باشگاه ارائه می کند.

مهدی رحمتی در آلومینیوم ماندنی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد رجائیان امروز به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک منصوب شد. او در جمع خبرنگاران ضمن صحبت از برنامه های خود برای باشگاه آلومینیوم، در مورد ادامه همکاری با مهدی رحمتی و برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد:

آینده رحمتی در آلومینیوم؟

روزی که آقای رحمتی بعد از آقای خطیبی آمدند، برای بالا رفتن انگیزه ایشان، قرارداد یک و نیم ساله به شرط کسب نتایج مورد نظر باشگاه بسته شد. یکی از شروط حضور در فینال جام حذفی بود که خوشبختانه محقق شد. شرط دوم تک رقمی بودن رتبه بود که جزو برنامه های آقای محرابی به شمار می رفت. این شرط هم محقق شد و به دور از انصاف است که هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تصمیم دیگری در خصوص سرمربی باشگاه بگیرد.

رحمتی امشب به باشگاه لیست می دهد

او در خصوص پیشنهاد چند تیم به قاید رحمتی، علی نژاد و چند بازیکن دیگر با توجه به اینکه یکی از اهداف رحمتی حفظ بازیکنان فعلی است گفت: تیم فوتبال آلومینیوم در سال گذشته به یک شخصیت و برند فوتبالی رسیده که قبلا آن را نمی دیدیم. امروز آلومینیوم هر کجا بازی کند حریفان ساعت ها برایش وقت می گذارند. این باعث شده است که بازیکنان اصلی و حتی فرعی آلومینیوم پیشنهاداتی داشته باشند. کمیته نقل و انتقالاتی ما از شنبه با راهبری یکی از اعضای هیئت مدیره کار خود را شروع می کند. این کمیته لیست درخواستی آقای رحمتی را می گیرد و بر اساس استانداردهای روز با بازیکنان مذاکره می کنیم. هیئت مدیره شرکت برای پرداخت مبالغ اولیه جهت توافق با این بازیکنان، قول مساعد داده است تا ما دست پر به مذاکره برویم.

۵۰ درصد از بازیکنان آلومینیوم از دیگر باشگاهها پیشنهاد دارند ولی با توجه به عرق و علاقه ای که به برند آلومینیوم و آقای رحمتی دارند قطعا اگر با کمیته نقل و انتقالات وارد مذاکره شوند در اراک خواهند ماند. آقای رحمتی صحبت هایی با آقای محرابی داشتند و قرار است تا امشب لیست ماندگارها و خریدهای خود را بدهد.

مدیرعامل جدید آلومینیوم در پاسخ به این سوال که چقدر به اجرایی شدن درخواست های آقای رحمتی امیدوار هستید گفت: در اولین جلسه با هیئت مدیره شرکت، بودجه سال آینده باشگاه تصویب شد. این نشان می دهد که شخصیت باشگاه آلومینیوم از سوی هیئت مدیره که دلسوز شهر اراک است مورد تایید قرار گرفته است و حاضرند برای شاد کردن دل مردم اتفاقات خوبی رقم بزنند. شاید فصل گذشته صحبت از این بود تیمی که آقای غفاری به نوعی به عنوان هبه از رئیس فدراسیون فوتبال گرفته و تقدیم باشگاه آلومینیوم کرده در حال فروخته شدن بود ولی با پافشاری آقای محمدی که یکی از عضوهای اصلی هیئت مدیره شرکت هستند و کمک بقیه اعضا، مجمع شرکت آلومینیوم مجاب به نگه داشتن تیم شدند. امروز همه از این کار خرسند هستند چون تیم فوتبال آلومینیوم به عنوان یک برند در سبد خانوار مردم مرکزی قرار گرفته است. امید داریم که با فعالیت هایی که انجام خواهیم داد ۴ هزار پرنسل شرکت آلومینیوم که با زحمت و سختی بالا برای افزایش درآمد شرکت تلاش می کنند را به نوعی درگیر موضوع باشگاه کنیم. به آنها سر خواهیم زد، در محافل آنها شرکت می کنیم و حرف های آنها را می شنویم تا فضای همدلی بیشتری رقم بخورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر