کد خبر: 133675
A

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته شد

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مبلغ ۸۶ هزار دلاری آنتونی استوکس سابق خود مهلت ۴۵ روزه داشت، اما پرسپولیسی‌ها این مبلغ را در موعد مقرر پرداخت نکردند و با گزارش وکیل استوکس پنجره نقل و انتقالات شان امروز بسته شد.

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مبلغ ۸۶ هزار دلاری آنتونی استوکس سابق خود مهلت ۴۵ روزه داشت، اما پرسپولیسی‌ها این مبلغ را در موعد مقرر  پرداخت نکردند و با گزارش وکیل استوکس پنجره نقل و انتقالات شان امروز  بسته شد.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب  آنتونی استوکس طی نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که از  دارایی های این باشگاه این پول را  پرداخت کند اما ای اف اسی جواب  نامه را نداد و  پرسپولیسی ها نتوانستند این پول را پرداخت کنند و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس ، با توجه به  اینکه زمان نقل و انتقالات هنوز فرا نرسیده است، به همین دلیل نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل  و انتقالات وجود ندارد و این باشگاه قبل از زمان نقل و انتقالات، طلب استوکس را می‌پردازد تا مشکلی برای جذب بازیکن وجود نداشته باشد.

استوکس مهاجم مورد علاقه انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و از ایران رفت. بعد از آن او از سرخپوشان شکایت کرد و  فیفا هم رای را به نفع استوکس صادر کرد.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر