کد خبر: 133773
A

تاکتیک عجیب «یحیی» برای خداحافظی سیدجلال از پرسپولیس

تاکتیک گل محمدی برای خداحافظی با سیدجلال بر خلاف سیاست او در قبال مهدوی کیا است.

تاکتیک عجیب «یحیی» برای خداحافظی سیدجلال از پرسپولیس

به گزارش دیده بان ایران؛ یحیی گل محمدی این روزها تعدادی از بازیکنان پرسپولیس را برای فصل آینده نمی‌خواهد. او که به خوبی متوجه ضعف‌های تیمش در فصل گذشته شده ابتدا کار را از دو دستیار خود شروع کرد و عذر آنها را خواست و حالا رفته رفته پیام‌های خداحافظی با برخی بازیکنان را به آنها از طرق مختلف ارسال می‌کند.

سرشناس ترین چهره ای که گل محمدی روی او برای فصل بیست و دوم حساب نکرده سید جلال حسینی است. بازیکنی که فصل گذشته در اکثر بازی‌ها نیمکت نشین بود و حالا گل محمدی با جذب پورعلی گنجی و احتمال گولیسیانی عملا پیغام غیر مستقیم خود را به حسینی داده است. تازه او در این پست فرشاد فرجی و علی نعمتی را هم در اختیار دارد و همین مساله باعث شده تا قید خارجی‌های تاجیک را هم بزند.

تاکتیک گل محمدی البته برای خداحافظی با سید جلال بر خلاف سیاست او در قبال مهدوی کیا است. سرمربی پرسپولیس از آن ماجرا درس گرفته و نمی‌خواهد جنجال به پا کند. حالا گل محمدی تصمیم دارد با جذب نفرات مد نظر و همچنین پیام محترمانه به حسینی اعلام کند نیازی به این بازیکن ندارد.

این موضوع را می‌توان از مصاحبه روز گذشته محمد محمدی به خوبی برداشت کرد، آنجایی که معاون ورزشی پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم شخصیت و شان حسینی را حفظ کنیم.

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر