کد خبر: 134398
A

واکنش تازه به ماجرای حضور جهانبخش و طارمی در نهاد ریاست جمهوری

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم این بار اتفاقات خارچ از اختیار فدراسیون رخ ندهد تا بتوانیم یک فیفادی خوب داشته باشیم.

واکنش تازه به ماجرای حضور جهانبخش و طارمی در نهاد ریاست جمهوری

به گزارش دیده بان ایران؛ احسان اصولی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال که روز هشتم شهریور برگزار می‌شود، اظهار داشت: منطبق بر شروط اساسنامه، اقدامات لازم برای برگزاری مجمع خیلی زودتر انجام شده و ستاد برگزاری آن شکل گرفته است. مکاتبه لازم با اعضای مجمع انجام و زمان مجمع اطلاع‌رسانی شد. جلسه اول کمیته بدوی برگزار شد و هماهنگی‌ها در حال انجام است. انتخاب رئیس، نواب رئیس و نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را در دستور کار داریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود میرشاد ماجدی برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال باید ۵۰ روز قبل از برگزاری انتخابات از سرپرستی فدراسیون استعفا کند، خاطرنشان کرد: ماده ۳۹ اساسنامه،‌ ویژگی‌های نامزدهای ریاست را شفاف کرده است و در آن نیامده عضو هیئت رئیسه نمی‌تواند برای ریاست نامزد شود. رئیس فدراسیون، عضو هیئت رئیسه است و منعی برای ثبت‌نام اعضای هیئت رئیسه وجود ندارد.

اصولی درباره اینکه فدراسیون برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی چه برنامه‌ای دارد، گفت: در این زمینه رایزنی و گفت‌وگوهای فشرده‌ای را در حوزه دبیرکلی و ریاست فدراسیون انجام می‌دهند. خود ماجدی این موضوع را پیگیری می‌کند و به دو تیم نزدیک شدیم که در صورت قطعی شدن اعلام می‌کنیم. این بار اشکالات در فیفادی قبلی را لحاظ کردیم تا به گونه‌ای پیش برویم که نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم این بار اتفاقات خارچ از اختیار فدراسیون رخ ندهد تا بتوانیم یک فیفادی خوب داشته باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جعل امضای حسن کامرانی‌فر در رابطه با لیست تیم بانوان، پاداش‌ها و همچنین اعلام حمایت دولت، خاطرنشان کرد: جعل امضا از مجرای خودش پیگیری می‌شود و آقای کامرانی‌فر خودش توضیح می‌دهد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که بحث بازگشت کارلوس کی‌روش مطرح شده و گویا او هم پالس مثبت ارسال کرده و آیا بحث بازگشت او دنبال می‌شود، گفت: خیر، سرمربی ما در جام جهانی اسکوچیچ است و اعضای کادر فنی هم بر اساس لیستی که او داده بود، انتخاب شده‌اند و قرارداد آنها امضا شد و ما با همین تیم راهی جام جهانی خواهیم شد.

اصولی در خصوص حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی، اظهار داشت: ظاهراً انتخاب آقای باقری پرسپولیس بوده است.

وی درباره جلسه مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری و اینکه این حضور از چه بابت بوده است، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم.

 
منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر