کد خبر: 13492
A
موفقیت این تیم آینده فوتبال ایران را تضمین می‌کند

منصوریان: به تیمم خسته نباشید می گویم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با همدلی از سد ماشین‌سازی گذشته است.

منصوریان: به تیمم خسته نباشید می گویم

 علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از برد تیمش برابر ماشین سازی با حساب سه بر صفر گفت: به تیممان یک خسته نباشید اساسی می گویم. از بازیکنانم متشکرم. در یک روز سخت و سرد تیم ما همدل بود و با همت بازیکنانمان پیروز شویم. از بزرگترهای تیمم تشکر می کنم چون اگر جوانان ما مسیر را طی کرده اند با کمک بزرگترها بوده است. این برد را به هوادارانی که پای این جوانان ماندند تقدیم می کنم. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم. ماشین سازی تیم خوبی است. ما بازی را خوب مدیریت کردیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. می دانستیم کادرفنی ماشین سازی باهوش عمل می کند و خدا را شکر می کنم که در این شرایط سخت پیروز شدیم. معتقدم که می‌شد این بازی ساعت 14 برگزار می‌شد. باید شرایط هوایی شهرها را در نظر بگیرند. تیم داوری هم شرایط سختی را داشت و در مجموع بازی خوبی بود. از صمیم قلب آرزو می کنم که ماشین‌سازی به جایگاه خودش برسد.

او افزود: معتقدم که در جریان بازی هوا به منفی 9 درجه هم رسید. قبل از اینکه راجع به داربی صحبت کنم باید به بازی با السد اشاره کنم. باید حرفه‌ای فکر کنیم و حافظ منافع پرچممان باشیم. باید در آن بازی رنگ آبی تیممان پشت پرچم سه رنگ بدمد. خیلی سخت است که چند بازیکن خوب داشته باشید اما نتوانید از آنها استفاده کنید. خریدهای ما خیلی خوب کار می‌کنند و نمی‌توان چشم را روی بازیکنی که دوبار بازیکن سال آسیا شده، ببندیم. روزبه چشمی با این اتفاق مقابل چشمان ما ذره ذره آب می‌شود. ما با برنامه در نیم فصل اول او را کنار گذاشتیم و قرار بود در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه شود. تنها امید ما این است که دلایل باشگاه ما را کمیته انضباطی فیفا بپذیرد و رایی که داده‌اند تعویق بیافتد تا بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم. اگر شرایط فراهم شود تا بازیکن آزاد بگیریم می‌توانیم از بازیکنان مد نظر استفاده کنیم وگرنه این جوانان فعلیمان باید نماینده شایسته ما برابر السد باشند. از امروز فقط به السد فکر می‌کنیم و بر روی این تیم تمرکز می‌کنیم. ما اگر السد را شکست دهیم در اسفند ماه هم بازی‌هایمان فشرده است. امیدوارم این مسیرمان به همین شکل پیش برود و ببا ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه پیش برویم. ما به معدن طلا رسیده‌ایم و امیدوارم از این جوانان نسل جدیدی به سال‌های اینده استقلال معرفی کنیم. ما پله پله به آینده فکر می‌کنیم و امیدوارم با موفقیت این پله‌ها را پشت سر بگذاریم. موفقیت این تیم آینده فوتبال ایران را تضمین می‌کند.

سرمربی استقلال در پایان درباره شایعات جدایی جابر انصاری از تیمش، عنوان کرد: جابر انصاری نماینده بازیکنان تبریزی در استقلال است که بسیار تاثیرگذار بازی می‌کند. او اخیرا آسیب دید. او مهره تیم ماست و به هیچ وجه او را از دست نمی‌دهیم چون او را آسان به دست نیاوردیم. هر مشکلی هم که باشد سعی می‌کنیم درون خانوادگی حلش کنیم. او را به هیچ تیمی نمی‌فروشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر