کد خبر: 135434
A

اسکوچیچ رفتنی شد؟/ فدراسیون فوتبال برای جلوگیری شکست در برابر آمریکا و انگلیس روی «کیروش» حساب باز کرده؟

پس از صعود به جام جهانی و تغییر در راس فدراسیون فوتبال و رفتن عزیزی خادم، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی به گوش می‌رسید. در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درخصوص بازگشت کارلوس کی‌ روش به نیمکت تیم ملی ایران منتشر شده است. برخی از اهالی فوتبال با توجه نتایج ضعیف ملی‌پوشان در دو بازی اخیر مقابل کره جنوبی و الجزایر انتقادهای زیای را علیه کادر فنی وارد کردند و خواهان برکناری دراگان اسکوچیچ شدند.

اسکوچیچ رفتنی شد؟/ فدراسیون فوتبال برای جلوگیری شکست در برابر آمریکا و انگلیس روی «کیروش» حساب باز کرده؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از صعود به جام جهانی و تغییر در راس فدراسیون فوتبال و رفتن عزیزی خادم، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی به گوش می‌رسید. در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درخصوص بازگشت کارلوس کی‌ روش به نیمکت تیم ملی ایران منتشر شده است. برخی از اهالی فوتبال با توجه نتایج ضعیف ملی‌پوشان در دو بازی اخیر مقابل کره جنوبی و الجزایر انتقادهای زیای را علیه کادر فنی وارد کردند و خواهان برکناری دراگان اسکوچیچ شدند و در طرف دیگر بسیاری از بازیکنان تیم ملی از مربی کروات حمایت کردند. البته به گفته بسیاری از کارشناسان باتوجه به فرصت کوتاهی که تا جام جهانی باقی مانده تعویض سرمربی تیم ملی اصلا منطقی بنظر نمی‌رسد. حتی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در مصاحبه با فردوسی پور هم تاکید کرد که اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود و این مربی تا جام ملت‌ها با ایران قرارداد دارد.

حال از شب گذشته دو توئیت در توئیتر حسابی سر و صدا کرده و به نظر می‌رسد دیگر کار سرمربی کروات در تیم ملی تمام است و او جام جهانی را باید از تلویزیون یا سکو‌های تماشاگران نگاه کند. پژمان راهبر و هیوا یوسفی دو سردبیر مطرح ورزشی در توئیتر خود مدعی شدند که اسکوچیچ رفتنی است و یک سرمربی بزرگ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی خواهد نشست تا از شکست سنگین مقابل آمریکا و انگلیس مقابله کند.

نام سرمربی جدید تیم ملی لو رفت؟

پیمان اسدیان مجری شبکه خبر که قبلا در توئیتر مدعی شده بود باید بازگشت کی روش به فوتبال ایران را جدی بگیریم، این بار یک توئیت مهم دیگر را منتشر کرد.

اسدیان در توئیتر خود نوشت: تغییر سرمربی تیم ملی قطعی شد؛ کی روش گزینه نهایی...

نام سرمربی جدید تیم ملی لو رفت؟

فدراسیون فوتبال تصمیم خود را مبنی بر کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ گرفته و حتی مدیران فدراسیون با کارلوس کی روش گزینه جانشینی اسکوچیچ مذاکراتشان را آغاز کرده اند.

حال صفحه رسمی اینستاگرام تیم ملی ایران، کارلوس کی روش را فالو کرد تا شایعه بازگشت این مربی پرتغالی، قوت بیشتری بگیرد.

نام سرمربی جدید تیم ملی لو رفت؟
 

منبع: برترین ها

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر