کد خبر: 135689
A

قلیچ: چون من سبیل دارم من را به تلویزیون راه نمی‌دهند/ وریا را از استقلال بیرون کردند چون حرف دل مردم را می‌زَد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من از غفوری حمایت کردم چون او حرف حق را زد و حرف دل مردم را زد. من هیچ وقت در کار کسی دخالت نمی کنم، ولی بحث حرف حق باشد، نمی توانم چشمم را ببندم و حقیقت را نگویم. غفوری هم کاپیتان بزرگی برای استقلال بود و هم یک مدیر قوی که همیشه حرفش را زد حال اینکه به مذاق بعضی ها خوش نیامد، این دیگر بحث دیگری است که برداشت های متفاوتی دارد.

قلیچ: چون من سبیل دارم من را به تلویزیون راه نمی‌دهند/ وریا را از استقلال بیرون کردند چون حرف دل مردم را می‌زَد

به گزارش دیده بان ایران؛ به بهانه خداحافظی غفوری و نقل‌ و انتقالات پر رنگ پرسپولیس گفت و گویی با وحید قلیچ پیشکسوت سرخپوشان انجام دادیم که او اعتقاد دارد، گل‌ محمدی توان اداره‌ کردن تیم پر مهره را ندارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ قلیچ گفت:

شما از هر بازیکنی که کار خوب انجام دهد و خوب بازی کند حمایت می کنید، حتی اگر بازیکن استقلال باشد؟

دقیقا اینطور است و من همیشه حرف حق را می زنم‌ حتی اگر بازیکن استقلال و دیگر تیم ها باشد.

از وریا غفوری حمایت کردید؟


بله، من از غفوری حمایت کردم چون او حرف حق را زد و حرف دل مردم را زد. من هیچ وقت در کار کسی دخالت نمی کنم، ولی بحث حرف حق باشد، نمی توانم چشمم را ببندم و حقیقت را نگویم. غفوری هم کاپیتان بزرگی برای استقلال بود و هم یک مدیر قوی که همیشه حرفش را زد حال اینکه به مذاق بعضی ها خوش نیامد، این دیگر بحث دیگری است که برداشت های متفاوتی دارد.


قبول دارید باشگاه هیچ حمایتی از او نکرد؟


باشگاه هیچ وقت از کاپیتان تیمش حمایت نکرد و فقط فرهاد مجیدی چند بار از او حمایت کرد. به نظر من آقای آجورلو باید از او حمایت می کرد. اینکه مدیر باشگاه نیز سکوت کند و حرفی نزند، اصلا درست نیست.


شما که خوب تحلیل می کنید و حقیقت را می گویید، چرا تلویزیون دعوت‌ نمی شوید؟


چون من سبیل دارم و به من می گویند با این سبیل نمی توانید تلویزیون بیایید. بروید سبیل تان را بزنید و بعد تلویزیون بیایید که من قبول نکردم و نخواهم کرد. الان خیلی از هنرمندان با ریش و سبیل های متفاوت مجری‌گری و کارشناسی‌ می کنند، ولی به ما که می رسند، می گویند سبیل تو مشکل دارد.


از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی هستید؟


هر چه بازیکن بود برای یحیی گل محمدی گرفته اند که اگر نتیجه نگیرد باید خودش برود. البته من بعید می دانم یحیی بتواند این تیم پر مهره را مدیریت کند. او قطعا کار سختی دارد و انتظارات از این مربی با بسیار بالاست.


بازگشت‌ بیرانوند به ایران عقب‌گرد نبود؟


بیرانوند اشتباه کرد به ایران بازگشت. البته‌ من شنیدم خانواده‌ اش خارج از ایران است که آمده خودش را احیا کند و دوباره‌ به اروپا برگردد که قطعا کار سختی دارد، چون همین الان رقیب زیاد دارد و بعید از در جام جهانی به او فیکس بازی برسد؛ مگر اینکه کی روش برگردد و به او بازی دهد.


الان هم که بحث آمدن کی روش جدی شده؟
من هم شنیدم و اینطور که پیداست اسکوچیچ را جام جهانی نبینیم. البته من شنیدم چند نفر حمایت کردند، ولی جالب اینجاست کسانی‌ حمایت کردند که قبلا خودشان علیه سرمربی هایشان جبهه گرفته‌ بودند و سابقه دارند!
ظاهرا چند بازیکن اصلی علیه اسکوچیچ هستند!
دقیقا اینطور است و مشخص است که تیم‌ ملی یکدلی نداریم. اینکه علت چیست، مشخص نیست!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر