کد خبر: 135906
A

فرشید اسماعیلی، بازیکن سابق استقلال به فولاد پیوست

فرشید اسماعیلی در فصل پیش روی لیگ برتر پیراهن فولاد را به تن خواهد کرد‌. اسماعیلی بعد از یک سال موفق در لیگ قطر دوباره به فوتبال ایران برگشته اما در تیمی غیر از استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

فرشید اسماعیلی، بازیکن سابق استقلال به فولاد پیوست

به گزارش سایت دیده بان ایران: فرشید اسماعیلی در فصل پیش روی لیگ برتر پیراهن فولاد را به تن خواهد کرد‌.

اسماعیلی بعد از یک سال موفق در لیگ قطر دوباره به فوتبال ایران برگشته اما در تیمی غیر از استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

او که از فجر به استقلال آمد و در پست‌های مختلفِ خط هافبک آبی‌ها 6 فصل خاطره انگیز را پشت سر گذاشت، سال پیش به لیگ ستارگان قطر رفت تا هم‌تیمی مهرداد محمدی در العربی سرخ‌پوش باشد؛ رنگی که امسال هم بر تن او خواهد بود. در تیمی پرستاره و جذاب که در فصل نقل و انتقالات عالی کار کرده با مهره‌های باتجربه و نامدار سابق سرخابی قصد یورش به جام قهرمانی را دارد.

تیم فوتبال فولاد با جواد نکونام در لیگ بیست و دوم حضور خواهد یافت. سرخ‌پوشان اهواز با وجود جدایی چندین مهره سرشناس، حضور فعالی در مارکت تابستانی داشتند و مهره‌های خوبی به‌خدمت گرفته‌اند. آنها دقایقی پیش از فرشید اسماعیلی به‌عنوان جدیدترین خرید تابستانی خود رونمایی کردند.

به جز او‌، کریستوفر نت، سعید آقایی، مجید علیاری، احسان پهلوان، علی قربانی و محمدرضا غبیشاوی در سبد خرید این فصل تیم نکونام بوده‌اند تا چهره تازه‌ای به تیمی بدهند که مدیریت آن برعهده حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق و مشهور پرسپولیس است.

فولاد خوزستان سومین تیم ایرانی خواهد بود که هافبک 28 ساله هرمزگانی در آن توپ می‌زند. شاگردان نکونام در فصل پیش رو، علاوه‌بر لیگ برتر، مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارند؛ آنها به‌عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی ACL 2022، روز 14 بهمن با الفیصلی دیدار خواهند کرد.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر