کد خبر: 136115
A

حمله کیهان به فدراسیون فوتبال: ابقای اسکوچیچ، کار مافیای فوتبال است/ او آدم وقیحی است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:با اعلام رای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ابقای سرمربی کروات که بدون تردید مهره دست نشانده و گوش به فرمان جریان دلالی افسارگسیخته و وقیح است بیش از پیش بر همه حتی خوش باوران و دیرباوران و جز کسانی که خود را بنابر مصالحی! به خواب زده‌اند معلوم شد که تیم ملی و بالتبع کلیت فوتبال ما در دست جریان فرصت‌طلب و منفعت‌جو گرفتار و اسیر است.

حمله کیهان به فدراسیون فوتبال: ابقای اسکوچیچ، کار مافیای فوتبال است/ او آدم وقیحی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان نوشت:با اعلام رای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ابقای سرمربی کروات که بدون تردید مهره دست نشانده و گوش به فرمان جریان دلالی افسارگسیخته و وقیح است بیش از پیش بر همه حتی خوش باوران و دیرباوران و جز کسانی که خود را بنابر مصالحی! به خواب زده‌اند معلوم شد که تیم ملی و بالتبع کلیت فوتبال ما در دست جریان فرصت‌طلب و منفعت‌جو گرفتار و اسیر است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت؛ جریانی که از حدود بیش از بیست سال پیش مرحله تازه‌ای را در زندگی نکبتی خود آغاز کرده و با استفاده از بی‌ثباتی در سطح مدیریت فدراسیون و یا ارعاب مدیران عوضی آمده وبزدل وکارنشناس‌، با نفوذ در مراکز حساس از جمله رسانه‌ها و خاصه بخش‌ها و برنامه‌هایی از صدا وسیما، برای رسیدن به اهداف حقیر و کسب منافع نامشروع هر چه بیشتر، برنامه‌ها و طرح‌هایی را به شکل خزنده، گاه صریح و بی‌پرده و گاه کاملا موذیانه درباره فوتبال ایران اجرا می‌کند.
 
عمده این برنامه‌ها یکی تحقیر صریح و لگدمال کردن آشکار شخصیت مربی ایرانی است و دمیدن در ساز بی‌دانشی وبی‌سوادی و بی‌عرضگی اوست و دیگری به طور موذیانه دامن زدن به رقابت میان طرفداران تیم‌های بزرگ و مطرح کشور و تبدیل تدریجی آن به بدبینی شدید و کینه عمیق و نفرت در حد دشمنی و... (که بحث مفصل آن در این مختصر نمی‌گنجد) تا برسد روزی که از این آبی که خود گل‌آلوده کرده برای تامین منافع حرام و نامشروع خود ماهی بگیرد و خط و ربط غلط و ویرانگر خود را به فوتبال تحمیل نماید و بر گرده فوتبال ایران سوار و مسلط شود.
 
و امروز همان روز است. روزی که هیئت به اصطلاح رئیسه فدراسیون که اکثر قریب به اتفاق نام و نشانی در فوتبال ایران ندارند و کسی از اهالی فوتبال آنها را نمی‌شناسد و اصلا معلوم نیست با کدام مشروعیت فنی و تخصصی و اجتماعی در این جایگاه قرار گرفته و به آن نفوذ کرده‌اند، تحت تاثیر این جریان و در واقع (مثل سرمربی تیم دلالی) گوش به فرمان «راهبران» مافیایی این جریان، بدون توجه به نظرات صریح کمیته فنی‌، که اکثرقریب به اتفاق آنها از چهره‌های خاک خورده و شناخته شده فوتبال ایران هستند مبنی بر فقدان صلاحیت سرمربی دست نشانده و با بی‌اعتنایی به نظرات دلسوزانه و کارشناسانه کسانی که عمری برای سلامت و اصلاح و قرار گرفتن فوتبال در خدمت مردم و جامعه بی‌پروا و شجاعانه با دلالیسم افسارگسیخته و قالتاقیسم قبح‌شکن در ورزش و فوتبال جنگیده‌اند، همچون ابزاری بی‌اراده و عناصری فاقد اختیار به خواست و اراده دلال‌های پیشانی سفید و بدنام فوتبال عمل و بیش از پیش به نظرات تخصصی و کارشناسی معطوف به منافع ملی و مطالبات مردمی بی‌اعتنایی و توهین کردند...
 
و البته با این کار فقط کارنامه خود را رفوزه‌تر و سیاه‌تر از قبل کرده و بیش از پیش ثابت کردند این‌کاره نیستند و به اشتباه به این جایگاه نفوذ کرده‌اند. آنان با این رفتار واعلام نظر ضد کارشناسی نشان دادند که برای تصمیم گیری بیش از آنکه به نظرات «کمیته فنی» و منافع ملی و مطالبات به حق مردمی توجه داشته باشند گوش به فرمان فرامین باندهای منفعت‌پرست هستند و در پی تامین منافع دلالی سیری ناپذیر است...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر