کد خبر: 136166
A

اشکان دژاگه در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان

نام بازیکن سابق تیم ملی در این سال‌ها، پس از حضور در تراکتور چندین بار در اطراف استقلال و فولاد شنیده شده اما این اتفاق هیچوقت عملی نشد تا او فوتبالش را در آن سوی آبهای خلیج فارس و در قطر پیگری کند.

اشکان دژاگه در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان

به گزارش دیده بان ایران؛  نام بازیکن سابق تیم ملی در این سال‌ها، پس از حضور در تراکتور چندین بار در اطراف استقلال و فولاد شنیده شده اما این اتفاق هیچوقت عملی نشد تا او فوتبالش را در آن سوی آبهای خلیج فارس و در قطر پیگری کند.

او که در بازار شایعات نقل و انتقالات تابستانی، به برخی تیمهای ایرانی لینک شد، حالا و در 36 سالگی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد و احتمالا راهی تیمی خواهد شد که سرمربی‌اش، همبازی او در جام جهانی 2014 برزیل بوده است.

شاید برخی تصور می‌کنند رقم نجومی قرارداد او با تراکتور در گذشته، کار را برای راضی کردن این ستاره در فولاد کمی سخت می‌کند اما دوستی دیرینه او با نکونام شاید کار را برای توافق با او آسان‌تر کند. از طرف دیگر سن و سال اشکان هم قطعا روی کاهش قیمت او در قیاس با زمانی که با تراکتور قرارداد بست، تاثیرگذار خواهد بود.

جواد نکونام به نمایندگی از فولاد و به واسطه رفاقتی که با این بازیکن دارد مذاکراتی با دژاگه انجام داده که طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، این مذاکرات مثبت بوده و این احتمال وجود دارد ستاره سابق تیم ملی را فصل آینده در پیراهن فولاد خوزستان ببینیم.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر