کد خبر: 136553
A

واکنش کیهان به تایید صلاحیت مهدی تاج: انتظار ما نجات ورزش از چنگال دست‌های نامحرم و مدیران نااهلِ «عوضی آمده‌» است / تیم ملی گرفتار جریان‌های دلالی است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: انتظار و مطالبه اصلی اهالی ورزش، نجات ورزش از چنگال دست‌های نامحرم وچنبره انداخته بر تمامیت آن و مدیران نااهل عوضی آمده‌ای است که عملکرد آن‌ها خواسته و ناخواسته زمینه‌ساز فساد و خرابی ورزش است. امروز، اما بعد از گذشت دو سال متاسفانه باید یادآور شویم نه تنها با آقای تاج و همکارانش برخوردی نشد، بلکه آن‌ها مجددا نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده‌اند و دیروز هم صلاحیت شان از سوی کمیته بدوی تایید شد!

واکنش کیهان به تایید صلاحیت مهدی تاج: انتظار ما نجات ورزش از چنگال دست‌های نامحرم و مدیران نااهلِ «عوضی آمده‌» است / تیم ملی گرفتار جریان‌های دلالی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در واکنش به تایید صلاحیت مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی کمیته بدوی انتخابات نوشت: در مطلبی که اول شهریور ۱۳۹۹ به چاپ رسید تاکید کردیم که نه فقط مطالبه جامعه ورزش بلکه مردمی که سخت با مشکلات اقتصادی زندگی دست به‌گریبان هستند برخورد قاطع قضایی و قانونی با مسببان پنهان و آشکار این ماجرا، آقای تاج و رفقا و همکاران و خط دهندگان پشت پرده به وی، آن هم به طور عاجل و شفاف است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کیهان نوشت؛ ما انتظار و مطالبه اصلی اهالی ورزش، نجات ورزش از چنگال دست‌های نامحرم وچنبره انداخته بر تمامیت آن و مدیران نااهل عوضی آمده‌ای است که عملکرد آن‌ها خواسته و ناخواسته زمینه‌ساز فساد و خرابی ورزش است. امروز، اما بعد از گذشت دو سال متاسفانه باید یادآور شویم نه تنها با آقای تاج و همکارانش برخوردی نشد، بلکه آن‌ها مجددا نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده‌اند و دیروز هم صلاحیت شان از سوی کمیته بدوی تایید شد! از سوی دیگر وضع فوتبال اگر بدتر نشده باشد، بهتر نیز نشده تا جایی که فقط در یک نمونه تیم ملی فوتبال مان در آستانه جام جهانی به جای آنکه دنبال حضور قدرتمند در قطر باشد، گرفتار جریان‌های دلالی رسوا و شناخته شده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر