کد خبر: 136841
A

ماجرای درگیری و زد و خورد ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه چه بود؟

پس از درگیری و زد و خورد میان ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه، باشگاه نساجی اطلاعیه‌ای تند منتشر کرد و خبر داد که به زودی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند. این باشگاه همچنین در این اطلاعیه فهرستی از تخلفات و رفتار‌های غیراخلاقی گذشته ساکت الهامی را منتشر کرده و مدعی شده است که او با این رفتار‌ها، فضای فوتبال ایران را به زشتی و آلودگی کشانده است.

ماجرای درگیری و زد و خورد ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه چه بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو روز قبل بود که رسانه‌ها خبر از درگیری و زد و خورد میان حمیدمطهری سرمربی تیم نساجی مازندران، ساکت الهامی سرمربی و دستیارش عادل باباپور در ترکیه را دادند. دعوایی که در هتل محل اسکان دو باشگاه رخ داده و پس لرزه‌های آن همچنان ادامه دارد. این جنجال در نهایت واکنش دو باشگاه را هم به دنبال داشت.

در مورد علت درگیری نیز گفته می‌شود، ماجرا به پزشک تیم هوادار بر می‌گردد که پیش‌تر در تیم نساجی مشغول به فعالیت بود. اما چون با نساجی به توافق مالی نرسید، به هوادار رفت تا با این تیم به توافق برسد، ولی هنوز نتوانسته با این تیم هم به توافق قطعی برسد و همچنان در قرارداد با باشگاه قائمشهری ست. در چنین شرایطی احتمال بازگشت او به تیم نساجی داده می‌شد.

در نهایت هم، یکی از اعضای تیم نساجی در ترکیه و در کمپ گرین پارک کارتپه استانبول محل اسکان دو تیم هوادار و نساجی به سراغ پزشک هوادار می‌رود تا در مورد بازگشت به تیم پیشین اش با او مذاکره کند. پس از این گفتگو، خبر به گوش ساکت الهامی می‌رسد و جدال میان او و حمید مطهری درگیری می‌گیرد، که سر آخر کار به زد و خورد فیزیکی هم می‌کشد.

ادامه جنجال از سوی دو باشگاه نساجی و هوادار

پس از درگیری و زد و خورد میان ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه، باشگاه نساجی اطلاعیه‌ای تند منتشر کرد و خبر داد که به زودی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند.

این باشگاه همچنین در این اطلاعیه فهرستی از تخلفات و رفتار‌های غیراخلاقی گذشته ساکت الهامی را منتشر کرده و مدعی شده است که او با این رفتار‌ها، فضای فوتبال ایران را به زشتی و آلودگی کشانده است.

باشگاه نساجی علاوه بر این از فدراسیون فوتبال خواسته تا  تنبیه شدید انضباطی برای ساکت الهامی در نظر بگیرد. در نهایت هم مسئولان این باشگاه اعلام کردند که تمام ظرفیت‌های حقوقی خود برای محکومیت ورزشی و قضایی ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور را به کار خواهند گرفت.

اما در آن سو هم باشگاه هوادار اطلاعیه‌ای در حمایت از ساکت الهامی، سرمربی خود منتشر کرد و مدعی شد که همان جریان حاشیه سازی که باعث جدایی ساکت الهامی شده، کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می‌کوبد.

این باشگاه در اطلاعیه خود تاکید کرده که از مسئولان باشگاه نساجی انتظار دارد در جهت تکذیب مطلب منتشر شده اطلاعیه‌ای هر چه سریع‌تر صادر کند تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی حاشیه بودن شهرت دارد مکدر نشود.

در نهایت هم برخی رسانه‌ها خبر دادند که وساطت‌هایی بین سرمربیان تیم هوادار و نساجی انجام شده، اما سرمربی هوادار حاضر به عذرخواهی از سرمربی و سرپرست نساجی نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر