کد خبر: 137163
A

پیام صریح پورتو به میلان: طارمی را ارزان نمی‌فروشیم

یک نشریه پرتغالی مدعی شد که باشگاه پورتو تحت هیچ شرایطی راضی به فروش «مهدی طارمی» با مبلغی کمتر از 36 میلیون یورو به آث‌میلان نخواهد شد.

پیام صریح پورتو به میلان: طارمی را ارزان نمی‌فروشیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نشریه fotomac ترکیه در گزارشی مدعی شد باشگاه گالاتاسرای که عزم خود را برای قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه جزم کرده است، برای تقویت خط حمله خود سراغ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو رفته است.

این در حالی است که طارمی پیش از این مدنظر باشگاه فنرباغچه ترکیه هم قرار داشت اما سرمربی این باشگاه اعلام کرد در خط حمله نیازی به بازیکن جدید ندارد.

fotomac در ادعایی عجیب اعلام کرد پورتو برای فروش طارمی مبلغ ۵ میلیون یورو طلب کرده و این مهاجم ایرانی برای حضور در گالاتاسرای بی صبر و مشتاق است!

این در حالی است که به موازات پیشنهاد دو غول ترکیه به پورتو برای جذب طارمی، باشگاه میلان ایتالیا هم مهاجم ایران را زیر نظر گرفته و ظاهراً پیشنهاداتی را به پورتو ارائه کرده است.

طبق اعلام نشریه O jogo پرتغال، میلان پیشنهادی بالغ بر ۲۶ میلیون یورو برای جذب طارمی ارائه کرده است که مورد موافقت پورتو قرار نگرفته. این روزنامه به نقل از باشگاه پورتو، مبلغ فروش طارمی را ۳۶ میلیون یورو اعلام کرد و هشدار غیر مستقیمی را به هم به باشگاه میلان داده است: «اگر مبلغ ۳۶ میلیون یورو را بپردازید، می‌توانید طارمی را به خدمت بگیرید؛ در غیر این صورت از وسوسه کردن بازیکن ما خودداری کنید»!

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر