کد خبر: 137199
A

مجید جلالی: بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال باعث شد تیم امید متضرر شود

مجیدجلالی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است در هشتم شهریور ماه برگزار شود اظهار داشت: من با توجه به برایندی که از انتخابات دارم نمی‌توانم خیلی به تغییرات اساسی در این مورد برای فوتبال‌مان امیدوار باشم و صرف نظر از اینکه کدام یک از این نامزدها روی کار بیایند می‌توانند مفید باشند به نظرم با توجه به اینکه اساسنامه انتخابات ما به گونه‌ای تدوین شده که تغییر اشخاص خیلی نمی‌تواند تاثیر مثبتی به آن شکل ایجاد کند و برای همین می‌گویم خیلی خوش بین نیستم.

مجید جلالی: بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال باعث شد تیم امید متضرر شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجیدجلالی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است در هشتم شهریور ماه برگزار شود اظهار داشت: من با توجه به برایندی که از انتخابات دارم نمی‌توانم خیلی به تغییرات اساسی در این مورد برای فوتبال‌مان امیدوار باشم و صرف نظر از اینکه کدام یک از این نامزدها روی کار بیایند می‌توانند مفید باشند به نظرم با توجه به اینکه اساسنامه انتخابات ما به گونه‌ای تدوین شده که تغییر اشخاص خیلی نمی‌تواند تاثیر مثبتی به آن شکل ایجاد کند و برای همین می‌گویم خیلی خوش بین نیستم. در گذشته نامزدها با لابی که داشتند در انتخابات فدراسیون پیروز می‌شدند و از الان به بعد هم همین است و این چرخه به گونه‌ای است که افراد متخصص نمی‌توانند وارد گود شوند.

وی در مورد اینکه رئیس بعدی فدراسیون باید چه رویکردی داشته باشد، گفت: در حال حاضر چند مشکل اساسی پیش روی فوتبال ماست. یکی از آنها مساله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها است که در این چند سال لاینحل باقی مانده است و دیگر اینکه مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها که در دوره اخیر به مشکلات اساسی خورده باید حل شود و هرچه زمان جلوتر برود سختگیری‌ها در این زمینه بیشتر خواهد شد و اگر امروز به مشکلات رسیدگی نکنیم فردا رفع کردن آنها دشوارتر است و اگر به این مسائل رسیدگی نشود فوتبال ما دچار مشکلات اساسی خواهد شد. مشکل بعدی مربوط به مسائل اقتصادی فدراسیون است. ما قوانینی داریم که تمام راه‌های درآمدزایی مرسوم در دنیا برای فوتبال را دچار مشکل کرده است و به همین دلیل فوتبال نمی‌تواند مشکلات مالی خودش را رفع کند و در این شرایط بخش خصوصی هم جلو نمی‌آید چون هیچ راه درآمدزایی وجود ندارد و فق هزینه است.

کارشناس فوتبال در مورد وضعیت تیم امید و انصراف از مسابقات به دلیل چالش با باشگاه‌ها گفت: این مشکل همیشه وجود داشته و باید راهکاری برای تعامل بین باشگاه‌ها و تیم‌های رده‌های ملی پیدا کرد ولی در شرایط فعلی به این دلیل که فدراسیون فوتبال وضعیت مشخصی ندارد و رئیسش هنوز مشخص نیست در موضع ضعف نسبت به باشگاه‌ها قرار دارد و به همین دلیل حمایتی از تیم امید صورت نگرفت. برای این موضوع در آینده فکری صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر