کد خبر: 137746
A
دیده‌بان ایران بررسی کرد: شمشیری دولبه برای یحیی و‌ پرسپولیس

قیمت نجومی و آمار گلزنی ضعیف لوکادیو/ مهاجم هلندی با کوله‌باری از مصدویت به تهران آمد/ «درویش» می‌گوید گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ را ارزان خریده است!

یورگن لوکادیا در حالی به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ برتر وارد ایران شده که حرف و حدیث‌های زیادی درباره توانایی فنی او وجود دارد. بررسی‌های دیده‌بان ایران نشان می‌دهد که قیمت این بازیکن در ترانسفر مارکت با چیزی که از سوی پرسپولیس اعلام شده، دارای تفاوت فاحش است.

قیمت نجومی و آمار گلزنی ضعیف لوکادیو/ مهاجم هلندی با کوله‌باری از مصدویت به تهران آمد/ «درویش» می‌گوید گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ را ارزان خریده است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پرسپولیس با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی مدنظر خود قرارداد بست تا ضعف خود را در خط حمله پوشش دهد حالا نگاهی به آمارهای گران قیمت ترین بازیکن لیگ می اندازیم.

پرسپولیس بالاخره پس از کش و قوس های فراوان موفق شد مهاجم مورد نظر خود را جذب کند. مهاجمی که درویش مدیرعامل این تیم اعلام کرد با قیمتی زیر یک میلیون دلار به این تیم پیوسته است درحالی که سایت ترانسفر مارکت قیمت این بازیکن را یک میلیون دلار ثبت کرده است.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس سابقه بازی در لیگ های معتبر اروپا را دارد این بازیکن فعالیت حرفه ای خود را از باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند آغاز کرد و آخرین باشگاهی که در آن توپ زده است بوخوم آلمان است.

مهاجهم هلندی آمد؛ ازبکی رفت...

پرسپولیس بعد از جذب این بازیکن تمیروف بازیکن ازبک خود را در لیست مازاد خود قرار داد اما نکاتی درباره این بازیکن وجود دارد که شاید هواداران پرسپولیس را نگران کند.

لوکادیا در دوران بازی خود مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است که مهمترین آن در سال ۲۰۱۳ رخ داد که او از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد، مصدومیتی که از همان سال با این بازیکن بوده است و هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکن بتواند یک فصل را بدون مصدومیت در پرسپولیس بگذراند.البته این تنها مصدومیت او به حساب نمی آید لوکادیا سه بار مصدومیت زانو و چهار بار آسیب دیدگی مچ پا را نیز تجربه کرده است.

اما نکته مهمی که درباره لوکادیا وجود دارد این است که این بازیکن آخرین بار در بهمن ماه در ترکیب تیمش حضور داشته است و تقریبا هفت ماه است که در هیچ مسابقه ای حضور جدی نداشته است، نکته ای که یحیی هم به آن اشاره کرده است و گفته که از میزان آمادگی او هیچ اطلاعاتی دراختیار نداریم.

7a4a6c1f-0c45-4a35-bfdd-7b2c3b9cf143 

آمار تأمل برانگیز حضور لوکادیا در برایتون

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حال نگاهی می اندازیم به آمار گرانترین بازیکن لیگ برتر، او در برایتون که نیم فصل حضور داشت فقط یک بازی انجام داد و پس از برایتون به طور قرضی در تیم های هوفنهایم و سینسیناتی بازی کرد و در مجموع فقط موفق به زدن شش گل شد.

آخرین تیمی که لوکادیا در آن حضور داشته است بوخوم آلمان است که در این تیم در یازده بازی فقط دو گل به ثمر رساند. با این حال درویش مدیرعامل پرسپولیس این بازیکن را با ارزشترین و فنی ترین بازیکنی خواند که در لیگ ایران حضور پیدا کرده است. 

قیمت نجومی لوکادیا و آمار گلزنی و مصدومیت های آن برای یحیی و‌ پرسپولیس مانند شمشیر دو لبه است. حال باید ببینیم این مهاجم در لیگ ایران آنقدرها ارزش داشته است که گرانترین بازیکن لیگ باشد یا این مهاجم هم مانند دیگر بازیکنان خارجی خیلی زود ایران ترک می کند و کار به شکایت از باشگاه خواهد کشید.

گزارش: علیرضا عالی_سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر