کد خبر: 13783
A

کیانوش رستمی مدال آور المپیک از تیم ملی وزنه برداری خط خورد!

سجادانوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در نشست خبری امروز خود با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن اعلام و تایید این خبر گفت: ما کیانوش رستمی را به اردو دعوت کردیم اما او نیامد که گویا با توجه به میادین سخت قبلی یعنی جهانی و المپیک نیاز به ریکاوری بیشتری دارد.

کیانوش رستمی مدال آور المپیک از تیم ملی وزنه برداری  خط خورد!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سجادانوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در نشست خبری امروز خود با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن اعلام و تایید این خبر گفت: ما کیانوش رستمی را به اردو دعوت کردیم اما او نیامد که گویا با توجه به میادین سخت قبلی یعنی جهانی و المپیک نیاز به ریکاوری بیشتری دارد. در نتیجه رستمی شانسی برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی را ندارد.


سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه گفت: زمان زیادی نداریم. تمامی اردونشینان حتی المپیکی ها در اردو حضور دارند و با جدیت تمرین می کنند. در نتیجه صریح می گویم که کیانوش رستمی به عنوان یک فرد نابغه و قهرمان ملی به اردو نیامد و جایی در ترکیب تیم ملی در این دو رویداد بین المللی ندارد. البته برای او جانشینی هم در نظر نداریم چون او یک نابغه و ورزشکار حرفه ای است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر