کد خبر: 13807
A

داورزنی: برای بهترین شدن کولاکوویچ را انتخاب کردیم/ دستیاران او ایرانی هستند

سرپرست فدراسیون فوتبال فرایند انتخاب کولاکوویچ را تشریح کرد.

داورزنی: برای بهترین شدن کولاکوویچ را انتخاب کردیم/ دستیاران او ایرانی هستند

محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال پس از انتخاب کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت:  جلسه مفصل و سه ساعته‌ای را برگزار کردیم و پس از آن تصمیم گرفتیم براساس برنامه ۴ ساله و بررسی گزینه‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که کولاکوویچ را به عنوان سرمربی در رأس کار قرار دهیم.

وی افزود: پروژه ۲ به علاوه ۲ به شکلی طراحی شده تا المپیک ۲۰۲۰ بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را بسازیم. گزینه‌های اصلی ما استویچوف و کولاکوویچ بودند.

داورزنی درباره علت رد استویچف گفت: با توجه به اینکه استویچف برنامه‌ای ارائه داده بود که در نظر داشت مدیریت تیم را از دور برعهده بگیرد و سال ۲۰۱۸ در رأس کادر قرار بگیرد، ما به این نتیجه رسیدیم که از بین این مربیان کولاکوویچ را انتخاب کنیم.

او ادامه داد: ما برنامه‌ای را انتخاب کردیم که به عنوان یک مدل روز می‌تواند ما را به موفقیت برساند. در همین راستا برای آمادگی بازیکنان و قرار گرفتن در میان بهترین‌های جهان تا سال ۲۰۱۸ تحت پروژه ۲ به علاوه ۲ با کولاکوویچ همکاری می‌کنیم و پس از ارزیابی عملکرد دوطرفه تصمیم می‌گیریم که تا سال ۲۰۲۰ همکاری ادامه داشته باشد یا نه.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: پروژه ۴ ساله برنامه مدونی است که در صورت اجرا شدن درست آن می‌تواند ما را به موفقیت و قرار گرفتن در تیم‌های مدعی جهان قرار بدهد.‌ البته ما ادعای حضور در بین ۴ تیم برتر جهان را داریم و به همین بهانه می‌خواهیم با پروژه ۲ به علاوه ۲ در بین قدرت‌های جهان قرار بگیریم و برای این امر باید بتوانیم با ۴ تیم اول جهان رقابت کنیم و خواسته‌ مردم را فراهم کنیم.

او درباره کارنامه سرمربی جدید تیم ملی گفت: بر اساس نتایجی که او در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی صربستان در ۱۰ سال گذشته کسب کرده است به این جمع‌بندی رسیدیم که او را انتخاب کنیم.

او در پایان در مورد دستیاران کولاکوویچ گفت: دستیاران او از بین مربیان خارجی و ایرانی انتخاب می‌شود.


منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر