کد خبر: 138348
A

فرهاد مجیدی: جدایی از استقلال سخت بود/ برخی هواداران مخالف حضورم در استقلال بودند

سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگوی با رسانه اماراتی ضمن تشریح روزهای حضور خود در جمع آبی پوشان پایتخت گفت: خیلی از هواداران استقلال که من را دوست داشتند نمی خواستند من مربی شوم چون فکر می کردند من خیلی زود مربی استقلال شدم و ترس از این داشتند که من نتایج بدی بگیرم.

فرهاد مجیدی: جدایی از استقلال سخت بود/ برخی هواداران مخالف حضورم در استقلال بودند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ فرهاد مجیدی که بعد از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر فوتبال به تیم الاتحاد کلبا پیوست در اولین مصاحبه خود در امارات درباره مسائل مختلف صحبت کرد که به شرح زیر است. 

چگونه موفق شدید استقلال را قهرمان ایران کنید و رکورد بزرگی را در لیگ ایران به جای بگذارید؟

بعد از سال آخر بازیگری ام در الغرافه قطر با متسو کار کردم. استارت مربیگری را به توصیه متسو زدم. به من توصیه کرد تا به لندن بروم تا مدرک مربیگری ام را از آنجا بگیرم. ۴ سال در لندن کلاس‌های مربیگری را گذراندم.

بعد از آن توسط یکی از دوستانم به باشگاه اسپانیول رفتم و برای مدت ۸ ماه آنجا کار کردم. بعد از آن هدایت تیم ملی امید را برعهده گرفتم. سپس به استقلال برگشتم.

به نظرتان در مسیر مربیگری تاثیر حضور در باشگاه اسپانیول زیاد بود؟

یادم می‌آید که متسو به من گفت اگر می‌خواهی مربی شوی از تیم‌های پایه کارت را شروع کن. به همین خاطر تصمیم گرفتم از تیم‌های پایه اسپانیول کارم را شروع کنم. بعد از آن هم مربی استقلال وسط فصل برکنار شده بود و از من خواستند سکان هدایت استقلال را برعهده بگیرم به همین خاطر به باشگاه استقلال رفتم و مربی این تیم شدم.

من همیشه در زندگی ام چنین چالش‌هایی را دوست دارم. در آن زمان خیلی از هواداران استقلال که من را دوست داشتند نمی خواستند من مربی شوم چون فکر می کردند من خیلی زود مربی استقلال شدم و ترس از این داشتند که من نتایج بدی بگیرم و از صحنه مربیگری کلا حذف شوم، اما چنین چالش هایی را دوست دارم. چالش هایی که خیلی فکر کنند من نمی توانم انجام دهم ولی من انجامشان بدهم.

شروع کارم با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود که موفق شد الریان را با نتیجه ۵ بر صفر در قطر شکست بخورد. به نظرم تجربه ام در استقلال خوب بود. شما می‌دانید مربیگری در باشگاه‌های بزرگ مشکل دارد، چون هواداران زیادی دارند. خدا را شکر که در این باشگاه بزرگ موفق شدم و در نهایت تصمیم گرفتم به امارات برای ادامه مربیگری ام بیایم

چگونه از استقلال جدایی و به اتحاد کلبا آمدی؟

واقعا این است که جدایی از باشگاه استقلال خیلی سخت بود. خیلی از شبها درباره این تصمیم فکر کردم و هواداران استقلال را در این تصمیم بزرگ در نظر گرفتم. چون می‌دانستم با جدایی ام دلخور می‌شوند. اما فوتبال حرفه‌ای این را طلب می‌کند که شما دوره‌های دیگری را ببنید و فضاهای جدید را تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر