کد خبر: 138417
A

تاج: گذشته را فراموش کنید، از امروز روز کار است

مهدی تاج پس از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: تشکر می‌کنم از دوستان. جای گله و گله‌گذاری نیست و همه اینها گذشت. باید دست به دست هم بدهیم برای رفع مشکلات فوتبال. از دو کاندیدای دیگر هم تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج: گذشته را فراموش کنید، از امروز روز کار است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی تاج پس از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: تشکر می‌کنم از دوستان. جای گله و گله‌گذاری نیست و همه اینها گذشت. باید دست به دست هم بدهیم برای رفع مشکلات فوتبال. از دو کاندیدای دیگر هم تقدیر و تشکر می‌کنم. از همه عزیزان مجمع و نهادهای نظارتی که می‌دانم خیلی زحمت کشیدند و کلیه اعضای هیئت بدوی و همه دوستان عزیزم و هیئت‌های فوتبال که من خودم را جزوی از آنها می‌دانم و دوستانی که عضو مجمع هستند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من یک خواهش هم می‌کنم برای اینکه تیم جدی و منسجم داشته باشیم به نواب رئیسی که معرفی کردم حتماً عنایت داشته باشید که ما بتوانیم تیمی یکدست داشته باشیم. امروز روز کار و تلاش است و از نظر من از فردا تمام چیزهایی که گذشته دور ریخته شده است و فقط دوستی، برادری، رفاقت و همکاری.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر