کد خبر: 138791
A

داورزنی خطاب با ملی پوشان: با شکست برزیل تاریخ‌ساز شوید

رییس فدراسیون والیبال کشورمان با حضور در محل اسکان ملی پوشان کشورمان در حاشیه مسابقات جهانی خطاب به آنها گفت: بازی با برزیل اهمیت زیادی دارد و اگر مطمئن نبودم که ایران می تواند در این بازی پیروز شود به لهستان نمی آمدم.

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.

محمدرضا داورزنی که برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه حساس بامداد روز دوشنبه 14 شهریور راهی شهر کاتوویتسه شده بود، ساعت 18 به وقت محلی به هتل محل اسکان تیم ایران رسید.

رئیس فدراسیون والیبال که در هنگام ورود به هتل، مورد استقبال مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان قرار گرفته بود بلافاصله در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و در کنار آنها به صرف عصرانه مشغول شد.

در ادامه بازیکنان راهی جلسه آنالیز شدند که داورزنی هم در اواخر جلسه به جمع بازیکنان اضافه شد. در پایان جلسه آنالیز، داورزنی دقایقی با ملی پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کرد تا انگیزه آنها را برای بازی با برزیل مضاعف کند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در بخشی از صحبت‌هایش با تقدیر از عملکرد تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار داشت: بازی با برزیل اهمیت زیادی دارد و اگر مطمئن نبودم که ایران می تواند در این بازی پیروز شود به لهستان نمی آمدم.

وی ادامه داد: فارغ از هر نتیجه ای که مقابل برزیل کسب شود، برای من، مردم و حتی خودتان بسیار مهم است که در پایان مسابقه از حس جنگندگی و تلاش خود رضایت داشته باشید. برزیل تیم بزرگ و با تجربه ای است، اما ما هم ایران هستیم و می توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

داورزنی خطاب به ملی‌پوشان گفت: اگر بتوانید مقابل برزیل برنده شوید نام‌تان در تاریخ والیبال ایران ثبت خواهد شد. همه شما سختی های زیادی را تحمل کرده اید تا به اینجا برسید، پس کارتان را به نحو احسن تمام کنید.

در ادامه بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی با تمجید و تقدیر از میلاد عبادی پور به عنوان کاپیتان تیم ملی، از داورزنی درخواست کرد تا حمایت های بیشتری از بازیکنان این نسل که سرمایه های کشور هستند انجام شود. همچنین عبادی پور هم در چند جمله از زحمات فدراسیون والیبال تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند برنده بازی با برزیل باشد.

دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ 19 بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان شده است و در 16 مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر