کد خبر: 138819
A

رسانه کروات: از پشت به اسکوچیچ خنجر زدند/برانکو: اینکه هنوز در ایران به من اعتماد دارند، خوشحالم

برانکو در مورد اینکه قرار بود جایگزین یک کروات شود، افزود: قبلا هم این اتفاق رخ داد و می‌خواستند من را به جای کرانچار فقید به سپاهان بیاورند. اینکه جایگزین یک کروات شوم برای من خوب نیست.

رسانه کروات: از پشت به اسکوچیچ خنجر زدند/برانکو: اینکه هنوز در ایران به من اعتماد دارند، خوشحالم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک نشریه کروات وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران را بررسی کرد و اعلام کرد که از پشت به اسکوچیچ خنجر زدند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نشریه tportal کرواسی نوشت: دراگان اسکوچیچ با وجود اینکه تیم ملی ایران را به جام جهانی قطر رسانده بود، از این سمت کنار گذاشته شد تا جایش را به کارلوس کی‌روش سرمربی با تجربه پرتغالی بدهد. می‌خواهند به اسکوچیچ از پشت خنجر بزنند؟

طبق نوشته این رسانه کروات، برانکو ایوانکوویچ نیز در این خصوص اظهار داشت:‌ شرایط کاملا ناخوشایند است. اسکوچیچ کار بزرگی انجام داد و من از شرایط او به عنوان یک کروات خوشحال نیستم.

برانکو از مربیانی بود که تیم ملی ایران را در جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت کرد. او در کرواسی تعطیلاتش را سپری می‌کند. برانکو در مورد اینکه یکی از گزینه‌ها بود، اظهار کرد: من تا سال ۲۰۲۴ با عمان قرارداد دارم و مشتاق هستم در جایگاه فعلی‌ام بمانم. هنوز هم به ترک پستم فکر نکردم. البته اعتراف می‌کنم که خوشحالم از من هم یاد کردند چرا که این نشان می‌دهد به من هنوز اعتماد دارند و کاری که در سال ۲۰۰۶ کردیم را به یاد دارند. تکرار می‌کنم من با عمان قرارداد دارم و به نکاتی که در قراردادم وجود دارد باید توجه شود.

وی در مورد اینکه قرار بود جایگزین یک کروات شود، افزود: قبلا هم این اتفاق رخ داد و می‌خواستند من را به جای کرانچار فقید به سپاهان بیاورند. اینکه جایگزین یک کروات شوم برای من خوب نیست. البته این را هم بگویم تا امروز هیچکس با من تماس نگرفته و پیشنهادی هم نداده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر