کد خبر: 139511
A

واکنش حسن یزدانی به مرگ مهسا امینی: کام ما از اتفاقات اخیر تلخ است

حسن یزدانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در پی در گذشت مهسا امینی نوشت: ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی کاممان از اتفاقات اخیر تلخ است و میلی به نوشتن نیست. این چند خط را فقط برای خانواده محترم امینی که در داغ فرزند نشسته اند و مردم عزیزم می‌نویسم

واکنش حسن یزدانی به مرگ مهسا امینی: کام ما از اتفاقات اخیر تلخ است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسن یزدانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در پی در گذشت مهسا امینی نوشت: کاممان از اتفاقات اخیر تلخ است.

وی نوشت:  با سلام خدمت مردم شریف و بزرگوارکشورم ایران؛ و ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی کاممان از اتفاقات اخیر تلخ است و میلی به نوشتن نیست. این چند خط را فقط برای خانواده محترم امینی که در داغ فرزند نشسته اند و مردم عزیزم می نویسم.

درگذشت مهسا(ژینا) امینی را به خانواده محترم ایشان و تمام مردم ایران تسلیت می گویم و عذرخواهی می کنم بابت شکست شب گذشته که نتوانستم نماینده خوبی برای مردم کشورم باشم. امیدوارم در رقابت های بعدی شرمنده شما مردم عزیز نباشم و بتوانم لطف و محبت شما بزرگواران را جبران کنم.

از پیام های پر مهر و محبت تمام عزیزان، دوستان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم مهربان ایران متشکرم که همیشه در لحظات سخت در کنارم بودند. روی پاسخ دادن به محبت شما بزرگوران را ندارم امیدوارم لایق این حجم از مهربانی شما عزیزان باشم و شما مثل همیشه فرزند کوچک ایران را به بزرگی خودتان ببخشید.

ارادتمند و فرزند کوچک ایران
حسن یزدانی

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر