کد خبر: 14047
A

ویدئو: ضربات پنالتی دیدار استقلال تهران و السد قطر / جشن صعود استقلال در ورزشگاه آزادی/ ژاوی بهترین بازیکن زمین شد / تبریک سرمربی السد به فوتبال ایران

پیروزی استقلال ایران برابر السد صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه بزرگ آزادی به وجود آورد./ تیم فوتبال استقلال ایران با شکست السد در ضربات پنالتی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ویدئو: ضربات پنالتی دیدار استقلال تهران و السد قطر / جشن صعود استقلال در ورزشگاه آزادی/ ژاوی بهترین بازیکن زمین شد / تبریک سرمربی السد به فوتبال ایران

استقلال امشب با نمایشی خوب موفق شد السد قطر را با بازیکن بزرگش ژاوی هرناندز از پیش رو بردارد.

این بازی پس از ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی به سود استقلال ایران به پایان رسید. بعد از این برد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی در حضور ۷۵ هزار تماشاگر رقم خورد.

ابتدا علیرضا منصوریان با پرچم ایران به سمت هواداران استقلال رفت و به نشانه پیروزی، این پرچم را به سمت هواداران تکان داد. سپس بازیکنان استقلال دور زمین ورزشگاه آزادی دور افتخار زدند.

نکته جالب حرکات لئوناردو پادوانی بازیکن برزیلی استقلال بود که با پرچم سه رنگ ایران به خوشحالی می‌پرداخت.

با وجود آنکه ظرفیت ورزشگاه آزادی به طور کامل برای این بازی پر شده بود و احتمالا پس از پایان بازی ترافیک  سنگینی در اطراف ورزشگاه ایجاد می‌شود، هواداران حاضر در ورزشگاه که فارغ از رقابت‌های رنگی به حمایت از نماینده ایران پرداخته بودند، دقایقی پس از این پیروزی همچنان در ورزشگاه حاضر هستند تا در کنار بازیکنان استقلال به جشن صعود بپردازند.

تماشاگران سپس به سبک هواداران فوتبال ایسلند، به شادی پرداختند و بازیکنان به همراه علیرضا منصوریان نیز آن‌ها را همراهی کردند.

حنیف عمران‌زاده، رضا افتخاری و سیاوش اکبرپور پس از پایان دیدار استقلال و صعود این تیم به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزد منصوریان رفتند و این صعود را به سرمربی آبی پوشان پایتخت، تبریک گفتند.

 

 

هافبک سابق بارسلونا بهترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ژاوی هرناندز هافبک سابق بارسلونا را به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و السد که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، انتخاب کرد.

استقلال توانست با شکست السد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مرحله گروهی این مسابقه‌ها صعود کند.

 

 

تبریک سرمربی السد به فوتبال ایران

سرمربی تیم السد قطر صعود استقلال را به فوتبال ایران تبریک گفت.

اوسوالدو فریرا سرمربی تیم السد قطر بعد از حذف تیمش در مقابل استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در وهله اول به باشگاه استقلال و فوتبال ایران تبریک می گویم.

سرمربی تیم السد قطر با تبریک صعود استقلال به فوتبال ایران گفت: بازی کیفیت بالایی نداشت و بیشتر احساسی دنبال می‌شد.

اوسوالدو فریرا سرمربی تیم السد قطر بعد از حذف تیمش در مقابل استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در وهله اول به باشگاه استقلال و فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

او افزود: این بازی سختی برای ما و حریف بود. ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استقلال نوع بازیش توپ‌های بلند بود که کنترلش بعضا سخت بود. استقلال چندان شانس مسلم گلزنی نداشت. ولی ما توسط ژاوی روی یک ضربه ایستگاهی می‌شد به گل برسیم. این بازی مبارزه بود ولی کیفیت بالایی نداشت. ما دو سال است در پنالتی حذف می‌شویم و در این زمینه خوش شانس نیستیم.

سرمربی السد ادامه داد: این جوانمردانه نیست که بازی تک حذفی باشد. همه چیز به نفع استقلال تمام شد از جمله جو تماشاگران. این جو برای بازیکنان ما نرمال نبود. من ناراحت هستم و از بعضی موقعیت‌های بازی عصبانی شدم. وقتی ناراحتم خوب صحبت نمی‌کنم. برای ما رفتن به مرحله بعدی خیلی مهم بود که محقق نشد.

وی درپاسخ به این سوال که نظرش درباره استقلال چیست و اینکه چرا می‌گوید بازی کیفیت لازم را نداشت، اظهار کرد: من وقتی راجع به کیفیت صحبت می‌کنم، منظورم این نیست که بازی بد بوده است. به نظر من بازی احساس نداشت. اگر دقت می‌کردید استقلال توپ‌های بلندی را می فرستاد. شاید در بازی‌های دیگر شرایط متفاوت باشد. تعداد بالای تماشاگران استقلال هم مهم بود. بازیکنان ما همه تلاش خود را کردند ولی در پنالتی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما هم می‌توانستیم لایق رفتن به مرحله بعدی باشیم.

فریرا درباره داوری این دیدار و اینکه نظرش راجع به گل مردود شده استقلال چیست، عنوان کرد: داوری در کل خوب بود. بعضی جاها داور اشتباه کرد. می شد او از کارت زرد بیشتر استفاده کند. اگر هم راجع به آن آفساید می‌پرسید، یک پنالتی هم دقیقه ۸۶ به نفع ما اعلام نشد.

 

 

 

ویدئو / ضربات پنالتی دیدار استقلال تهران و السد قطر

 

 

 

ویدئو / خلاصه دیدار استقلال تهران و السد قطر

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر