کد خبر: 140917
A

وحید شمسایی: جوابگوی نتایج تیم هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما نقش خود را از اول تا بازی فینال و حتی در همین دیدار آخر به خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما وقتی اتفاقی نخواهد بیافتد، نمی‌افتد.

وحید شمسایی: جوابگوی نتایج تیم هستم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ داود پرهیزکار سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که همراه با میرشاد ماجدی عضو هیأت رئیسه به استقبال تیم ملی فوتسسال ایران رفته بود در خصوص نتایج این تیم گفت: تیم ملی فوتسال ایران به نوعی به حقش در این رقابت‌ها نرسید. این رقابت‌ها تمام شده است و باید به فکر آینده باشیم. تیم ملی فوتسال ایران عملکرد خوبی از روز اول داشت و بر حسب یک اتفاق نتوانستیم جام را کسب کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال این هم از جذابیت این رشته است. فراموش نکنیم ژاپن با جذب ۵ بازیکن برزیلی روی این رشته سرمایه گذاری کرده بود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نیز پس از بازگشت به کشور گفت: به هر حال فوتسال همین است. نقش خود را از اول تا بازی فینال و حتی در همین دیدار آخر به خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما وقتی اتفاقی نخواهد بیافتد، نمی‌افتد. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم هر اتفاقی رقم خورد برای من است. من جوابگوی نتایج تیم هستم. امیدوارم این تیم در آینده به موفقیت‌های خودش برسد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر