کد خبر: 14133
A

نقشه طارمی برای شادی پس از گل در دربی

مهدی طارمی گفت: اگر در دربی دو گل بزنم عدد ۴ را نشان می‌دهم.

نقشه طارمی برای شادی پس از گل در دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی طارمی درباره شرایط پرسپولیس قبل ازبازی مقابل استقلال در داربی پایتخت اظهار کرد: شرایط خوبی داریم. نیم فصل دوم همه بازی‌ها را خوب انجام دادیم و برنده  شدیم. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد و اگر بشود رکورد لیگ را هم می‌زنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره داربی پایتخت گفت: داربی شرایط خاص خودش را دارد. می‌دانیم داربی فقط ۲ ساعت بازی است نه قبل و بعد آن. باید قبل از بازی استراحت کنیم اما ممکن است بعضی بازیکنان استرس داشته باشند و نتوانند استراحت کنند. در کل هر کس آماده‌تر باشد عملکرد بهتری دارد. دو ساعت بازی هم  تکلیف داربی را مشخص و برنده بازی را تعیین می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه خاصی برای شادی پس از گل درصورت گلزنی مقابل استقلال دارد، گفت: اگر دو گل بزنم عدد ۴۴ را نشان می‌دهم در غیر این صورت با بچه‌ها هماهنگ می‌کنیم و یک حرکت جدید را انجام می‌دهیم.

طارمی در ادامه در پاسخ به ادعای منصوریان که گفته بود بتوانیم سروش رفیعی، مهدی طارمی و محسن مسلمان را مهار کنند،  می‌توانند مقابل پرسپولیس پیروز شوند اظهار کرد: نظر منصوریان محترم است اما پرسپولیس یک تیم است. همان طور که دیدید زمانی که من یا سید جلال حسینی نبودیم توانستیم بازی‌ها را پیروز شویم یا در نیم فصل اول که سروش رفیعی نبود بازی‌هایمان را  بردیم. هر کسی را یارگیری کنند، یک نفر دیگر هست که کار خودش را بکند. ما تیم هستیم و فرد در بازی ما تاثیرگذار نیست.

طارمی درباره این موضوع که گفته بود قهرمانی پرسپولیس اولویت اوست و به آقای گلی در لیگ فکر نمی‌کند گفت: قبل از نیم فصل دوم گفتم به آقای گلی فکر نمی‌کنم و برای من مهم است که پرسپولیس قهرمان شود. بعد از نیم فصل اول با برانکو صحبت  کردم و به او گفتم می‌خواهم آقای گل شوم اما همچنان اولویت من قهرمانی پرسپولیس است. با این حال دوست دارم که باز هم در لیگ به عنوان آقای گلی برسم. همین موضوع بعضا باعث شده که عملکرد بهتری نسبت به ماه‌های پیش داشته باشم.

او درباره پاس‌های زیادی که محسن مسلمان در جریان بازی به او می‌دهد، گفت: محسن پاسور خیلی خوبی است. هر کسی در تیم یک دوست نزدیک دارد و دوست نزدیک من هم محسن مسلمان است. او در بازی من خیلی تاثیر دارد و با هم هماهنگ هستیم. در لیگ امسال او پاس‌های زیادی به من داده که باعث شده در موقعیت تک به تک قرار بگیرم. همان طور که سروش، فرشاد و رامین پاسورهای خیلی خوبی هستند، محسن نیز قدرت بسیار خوبی در پاس‌های دقیق دارد. امیدوارم از این به بعد از پاس‌های او بهتر استفاده کنم و تمامی پاس‌هایش را گل کنم.

طارمی درباره دو قیچی‌برگردانی که در بازی‌های گذشته زده و هیچ کدام تبدیل به گل نشده است گفت: قطعا سومین قیچی برگردانی که بزنم گل می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه رخ دادن نتایج عجیب در داربی کار آسانی نیست گفت: چند سال پیش پرسپولیس یک نتیجه درخشانی در داربی گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر استقلال را شکست داد. حدود ۲۰-۳۰ بعد نیز یک نتیجه ۴ بر ۲۲ را به دست آورد. این اتفاقات خیلی کم در داربی رخ می‌دهد و جزو بازی‌های خاطره‌ساز است. این طور نیست که من بتوانم در داربی هت تریک کنم. استقلال به مانند نیم فصل اول نیست و شرایط بهتری پیدا کرده است. همچنین باید این موضوع را مد نظر قرار بدهیم  که شرایط داربی با تمام بازی‌ها متفاوت است. با این حال احتمال دارد که ما با یک نتیجه خوب داربی را ببریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر