کد خبر: 141424
A

فتح‌الله زاده:هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

مدیرعامل استقلال گفت: امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.

فتح‌الله زاده:هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی فتح الله زاده در بدو ورود به باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم مثل شما هستم، آنقدر این کار سریع بود که خودم هم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید دو، سه روزی به باشگاه بیایم و بدانم شرایط چگونه است و پس از آن قراری می‌گذاریم و در خدمت‌تان هستم.

* وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد

وی ادامه داد: از آجورلو تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشید. امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. او آدم شرافتمند و دست پاکی است. اینها از لحاظ مدیریتی احتمالا هم سلیقه نبودند و از هم جدا شدند.

* هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

مدیرعامل استقلال درمورد ناراحتی برخی هواداران از وی به دلیل اینکه در دوره گذشته مدیریتش به دلیل بیماری استعفاء کرد و اکنون تا چه زمانی قرار است این کار را جلو ببرد، گفت: در کار دولتی هیچکس نمی‌تواند بگوید چه قدر هستم یا نیستم. کار است. امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. هر وقت به من گفتند بیا اطاعت امر کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم.

* بدهی‌هایی که شمردند ۲۰۰ میلیارد شد

فتح‌الله زاده درباره حمایت خود از ریکاردو ساپینتو گفت: همین طور است. همین امروز صبح رسیدم که گفتند استراماچونی ۶۰ میلیارد و یک بازیکن ۵۰ میلیارد طلب دارد. گفتند یک نفر دیگر ۳۰ میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می‌گوید ۷۰-۶۰ میلیارد طلب داریم. این شد بیشتر از ۲۰۰ میلیارد بدهی. واقعا کار کردن سخت است اما ما کار می‌کنیم. حرف‌هایی هم که درباره آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنید. او زحمت کشیده و یک انسان شرافتمند است.

* برخی مسائل را نباید مهم جلوه دهیم

وی در خصوص حواشی پیرامون باشگاه که به برخی کارکنان اعلام شده بود برای ثبت قرارداد به باشگاه بیایند گفت: من هم این موضوع را شنیدم که باید آن را پیگیری کنم. این چیزها مسئله نیست که بخواهیم آنها را خیلی مهم جلوه بدیم.

* بازنشسته نیستم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازنشستگی خود عنوان کرد: امروزه چند مدیر در لیگ برتر هستند که بازنشسته هستند، اما من هنوز بازنشسته نشده‌ام و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و به دلیل سختی کار می‌توانستم از ۲۰ سال خدمت ۱۵ سال آن را استفاده کنم و ۳۵ ساله بازنشسته شوم، اما از این موضوع استفاده نکردم و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم و بازنشسته نشده‌ام.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر