کد خبر: 14147
A
سرمربی سپاهان؛

ویسی: آخر لیگ شرایط سخت و خطرناک‌تر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جایگاه تیم ماشین‌سازی در بازی فردا گفت: هرچه به آخر فصل می‌رسیم شرایط سخت و خطرناک‌تر می‌شود. جایگاه تیم‌ها مشخص کننده نتایج بازی نیست. همان گونه که صبا در اصفهان ذوب آهن را شکست داد.

ویسی: آخر لیگ شرایط سخت و خطرناک‌تر می‌شود

عبدالله ویسی در نشست پیش از بازی تیمش با ماشین‌سازی تبریز گفت: ۱۰ بازی حساس و مهم پیش‌رو داریم که تمام بازیکنان را توجیه کرده‌ایم تا بتوانیم از این بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم در این مسیر موفق عمل کنیم.

وی درباره شایعه جذب بازیکن استرالیایی گفت: فیلم بازی وی را به من داده‌اند اما هنوز آن را ندیده‌ام. تمام تمرکزم بر روی بازی فردا است. همچنین درخصوص روزبه چشمی و شهباززاده نیز مذاکراتی با آن‌ها داشته‌ایم اما به نتیجه قطعی نرسیدیم. شهباززاده برای یک فصل می‌تواند بازی کند و چشمی نیز دچار مصدومیت شده است. این در حالی است که ما فقط یک جای خالی داریم و ترجیح می‌دهم در صورتی که مهاجمی جذب نکردیم این پست را به یک هافبک دفاعی اختصاص دهم.

وی درباره استفاده تیم‌ها از بازیکنان خارجی و مشکلاتی که پس از آن با آن‌ها درگیر می‌شوند، گفت: متاسفانه تیم‌ها شناخت کافی از بازیکنان ندارند و بعد از در اختیار گرفتن این بازیکنان، دچار مشکل می‌شوند. در مورد محرومیت تیم‌ها در زمینه نقل و انتقالات نیز اگر تیمی محروم می‌شود، باید این وضعیت به طور کامل اجرا شود. به عنوان نمونه تیمی که محروم از نقل و انتقالات شده می‌تواند بازیکن بدهد اما نمی‌تواند بازیکن جدید بگیرد. این شرایط برای فوتبال ما زیبا نیست و می‌تواند بازتاب بدی در فیفا داشته باشد.

ویسی درباره جپارف نیز گفت: جپارف را یک بازیکن صددرصد آماده برای بازی فردا تشخیص ندادم. در لیست بازی ما هست اما نمی‌توانم از ابتدای بازی از او استفاده کنم.

او در مورد استعفا و برگشتش به تیم اظهار کرد: این مسئله یک سوء تفاهم بین من و باشگاه بود. به خاطر رعایت اصول مربی‌گری استعفا دادم. احساس کردم در این میان افرادی شیطنت می‌کنند اما در جلسه‌ای که برگزار شد، متوجه این سوء تفاهم شدم و چون هر دو طرف مقصر بودیم و در این میان نیز خیلی افراد تماس‌هایی مبنی بر بازگشتم داشتم به خاطر سپاهانی‌های واقعی به تیم برگشتم.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به موفقیتی دست یابیم همه باید با هم همدل و همخون باشیم. حتی شما رسانه‌ها حتی اگر یک نفر قدم اشتباه بردارد این موفقیت میسر نمی‌شود. امیدوارم مردم اصفهان و سپاهانی‌ها باهوش باشند و تا پایان فصل با صبوری ما را حمایت کنند تا نتایج خوبی بگیریم. طی ۲۰ بازی گذشته خیلی اذیت شدیم اما امیدوارم ادامه لیگ این گونه نباشد.

ویسی درخصوص استفاده از بازیکنان در پست‌های مختلف نیز گفت: معمولا در هر بازی ۸ بازیکن فیکس هستند.  در تمام دنیا مرسوم است که مربی از بهترین و آماده‌ترین نفرات خود استفاده می‌کند بنابراین اگر در مورد شجاع و دیگران جابه‌جایی‌هایی در تیم صورت گرفته، بر اساس میزان آمادگی آن‌ها بوده است. رضا میرزایی، علی محمدی و اولیویرا مصدومان ما هستند ضمن اینکه محرومی نیز نداریم.

وی در مورد حاشیه‌های تیم سپاهان نیز گفت: افرادی هستند که می‌خواهند در کنار تیم شیطنت‌ها و حاشیه‌هایی داشته باشند که اگر گردن من را بزنند، دیگر با آن‌ها روبه‌رو نمی‌شوم.

سرمربی سپاهان درباره بازی هفته آینده این تیم با پرسپولیس نیز گفت: جدا از اینکه تمام تمرکزم برای بازی فردا است، اما بازی با پرسپولیس بسیار مهم و حساس است. یک بازی بسیار خاص و مهم برای سپاهان و اصفهانی‌ها و همچنین خودم است. اگر برای هر بازی صددرصد تمرکز می‌گذارم برای بازی با پرسپولیس این تمرکز به ۲۰۰ می‌رسد. امیدوارم با یک بازی خوب و نتیجه مطلوب، بتوانیم لیگ را گرم‌تر نگه داریم.

ویسی در مورد عارف غلامی و پیشنهاد خارجی این بازیکن اظهار کرد: عارف بازیکن جوان و آینده‌داری است. پیشنهاد نیز از خارج از ایران داشته، به باشگاه نیز گفته‌ام اگر شرایط کمک به وی را دارد، اجازه دهد برای پیشرفت به خارج برود.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر