کد خبر: 141871
A

علت بی اعتنایی دبیر برای سفر به آمریکا چیست؟

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون قصد همراهی تیم ملی آزاد در سفر به آمریکا را نخواهد داشت و نامش در بین نفرات اعزامی دیده نمی‌شود.

علت بی اعتنایی دبیر برای سفر به آمریکا چیست؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بعد از برگزاری جام‌جهانی کشتی فرنگی در آذربایجان که تیم کشورمان در این رقابت‌ها با دو تیم ترکیه و قرقیزستان هم‌گروه شده، تیم ملی آزاد باید آذر ماه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ که در واقع آخرین مسابقه رسمی سال میلادی جاری است، شرکت کند.

پیش از این در بحبوحه مسابقات جهانی بلگراد، مسئول اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا از ایران رسما دعوت به عمل آورد که در جام‌جهانی امسال که به میزبانی آمریکایی‌ها برگزار می‌شود، شرکت کند.

با توجه به حواشی که سال گذشته در خصوص سفر تیم ملی کشتی آزاد به تگزاس برای انجام یک مبارزه دوستانه تیم به تیم در روز ۲۳ بهمن ایجاد شد و درنهایت به دلیل عدم صدور ویزا برای چند کشتی‌گیر، مربی و همراه تیم، ایران از این سفر سر باز زد؛ این بار هم به نظر می‌رسد سفر بدون حاشیه‌ای پیش رو نباشد و مهم‌ترین نکته نیز صدور ویزا برای همه اعضای تیم ملی است.

این بار موضوع مسابقه با دفعه قبلی فرق می‌کند، بهمن ماه گذشته مصاف دو تیم دوستانه بود، اما این بار یک مسابقه رسمی در پیش است که کشور میزبان براساس قوانین موظف به همکاری در زمینه صدور ویزا برای همه شرکت‌کنندگانی است که از سوی اتحادیه جهانی کشتی مجوز حضور در مسابقات را دریافت کرده‌اند.

ایران به عنوان تیم نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۲، باید در جام‌جهانی شرکت کند و فدراسیون کشتی هم باتوجه به اینکه عدم شرکت در این رقابت‌ها محرومیت‌هایی از شرکت در دیگر مسابقات به همراه خواهد داشت، اقدام لازم برای سفر به آمریکا را انجام داده و لیست اولیه تیم مد نظر کادرفنی تیم ملی که به نظر در هر وزن دو نفر به جام‌جهانی اعزام خواهند شد، برای دریافت ویزا معرفی شده‌اند.

این بار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون قصد همراهی تیم ملی آزاد در سفر به آمریکا را نخواهد داشت و نامش در بین نفرات اعزامی دیده نمی‌شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر