کد خبر: 142800
A

گزارشی از آخرین تمرینات تیم ملی فوتبال +تصاویر

کارلوس کیروش سرمربی کشورمان امروز تنها برای دقایقی کوتاه به خبرنگاران اجازه داد تا در جریان تمرینات تیم ملی قرار بگیرند.

گزارشی از آخرین تمرینات تیم ملی فوتبال +تصاویر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سومین جلسه از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی 2022 قطر از ساعت 10:30 امروز در ساختمان پک آغاز شد.

* بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود در این ساختمان حدود 10:50 دقیقه وارد زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش پیگیری کنند.

* مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک، خسرو حیدری مربی فعلی استقلال و جمعی از مربیان حاضر در کلاس مربیگری مثل امید شریفی نسب، هادی مهدوی‌کیا، فرشاد بختیاری‌زاده و... در تمرین امروز حضور داشتند.

fars-14010815000334

* رحمتی که در زمان بازی برای تیم ملی به دلیل اختلاف سلیقه با کی‌روش از این تیم خداحافظی کرده بود، امروز در محل تمرین خوش و بش گرمی با سرمربی پرتغالی داشت و حتی کی‌روش از او و خسرو حیدری دعوت کرد تا با بازیکنان فعلی تیم ملی عکس تیمی بگیرند.

* مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حضور داشت.

14010815000354_Test_NewPhotoFree

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند پیش از شروع تمرین با خبرنگاران پرتعدادی که در زمین شماره 2 حضور داشتند مصاحبه کردند.

* ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازیکنان تیم ملی پس از ورود به زمین خوش و بش بسیار گرمی با رحمتی، حیدری، مهدوی‌کیا و سایر مربیانی که در تمرین حضور داشتند انجام داده و حتی سرمربی آلومینیوم با دروازه‌بان‌های تیم ملی به صورت جداگانه عکس یادگاری انداخت.

* ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازیکنان پس از ورود به زمین زیر نظر راجر دسا و ریکاردو لوپز هم در سه گروه تمرین بدنسازی انجام دادند. همچنین 4 دروازه‌بان حاضر در اردو زیر نظر الکساندر لوپز در گوشه‌ای از زمین تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.

* ابوالفضل جلالی پس از دو روز غیبت به دلیل کسالت در تمرین امروز حضور فعالی داشت.

* پس از انجام کارهای بدنی بازیکنان به طرف دیگر زمین آمده و تمرینات تاکتیکی خود را برگزار کردند.

*‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نفرات جوان حاضر در اردو نیز در کنار شاگردان کارلوس کی‌روش تمرین کردند.

14010815000349_Test_NewPhotoFree

* ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برخلاف ‌تمرین قبلی تیم ملی که با حضور اهالی رسانه برگزار شد،‌ کی‌روش امروز مجوز حضور اهالی رسانه تا پایان تمرین را صادر نکرد و آنها پس از 20 دقیقه زمین را ترک کردند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر