کد خبر: 143654
A

افشین قطبی: طارمی و آزمون برای انگلیس مشکل ایجاد می‌کنند

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: خطر اصلی برای سه‌شیرها ۳ بازیکن پیکان هجومی تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون، علی‌رضا جهانبخش و مهدی طارمی هستند.

افشین قطبی: طارمی و آزمون برای انگلیس مشکل ایجاد می‌کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با نشریه انگلستانی تلگراف پیرامون نقاط ضعف تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ضعف تیم انگلیس را در دفاع وسط و دروازه‌اش می‌بینم. اگر انگلیس بی‌دقتی کند و بازیکنان زیادی را به جلو بفرستد، ایران در ضدحمله موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کند چون تیم ملی قطعا بازیکنانی دارد که به انگلیس آسیب بزنند.

وی در ادامه بیان داشت: خطر اصلی برای سه‌شیرها ۳ بازیکن پیکان هجومی تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون، علی‌رضا جهانبخش و مهدی طارمی هستند که آخرین بازیکن در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ۵ گل به ثمر رسانده.

قطبی درباره دروازه تیم ملی و دفاع عنوان داشت: امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی بازیکنی فوق‌العاده است؛ بنابراین آن‌ها پایه‌های تیمی مشابه سال ۱۹۹۸ را خواهند داشت. این می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد، زیرا آن‌ها با جان خود دفاع می‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی در رابطه با کارلوس کی‌روش هم گفت: کی‌روش از هر ابزاری برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش استفاده خواهد کرد. منظورم این است که مورینیو کمی همین سبک را دارد. کی‌روش با همه می‌جنگد‌؛ شاید این یک خصوصیت پرتغالی باشد.

منبع: دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر