کد خبر: 143686
A

جواد خیابانی بازی ایران و انگلیس را از شبکه ورزش گزارش می‌کند

شبکه ورزش بازی ایران- انگلیس در چارچوب مسابقات جام جهانی را به صورت دوقاب با گزارش جواد خیابانی پخش می‌کند. محمدرضا احمدی نیز برای گزارش این دیدار از شبکه سه انتخاب شده است.

جواد خیابانی بازی ایران و انگلیس را از شبکه ورزش گزارش می‌کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پوریا ملک آبادی، تهیه کننده برنامه جام ۲۲ اظهار داشت: از روز یکشنبه که مسابقات افتتاح می‌شود، از ساعت ۱۷ روی آنتن می رویم و تا ۱۰ و نیم شب در خدمت بینندگان هستیم. همزمان با برگزاری مسابقه ایران و انگلستان بازی را به صورت دو قاب پخش می‌کنیم که یک قاب آن خود مسابقه است و در قاب دیگر مجری و کارشناس و مهمانان و ۳۰ نفر تماشاگر مردمی حضور دارند.

وی افزود: مهمانان استودیو که به صورت خانوادگی به استودیو آمده‌اند در خلال مسابقه با یکدیگر گپ و گفت دارند که صدای آنها پخش می‌شود. جواد خیابانی هم از داخل استودیو بازی را برای بینندگان گزارش می‌کند.

ملک آبادی با یادآوری این نکته که برنامه چهار استودیو داشت، گفت: با شروع مسابقات استودیوی قشم تعطیل شد و استودیوهای جام ۲۲، استودیو اخبار جام جهانی و استودیو قطر به کار خود ادامه می‌دهند. دو بخش خبری در برنامه داریم و دو بخش جداگانه هم شبکه ورزش دارد.

به گفته وی یک مجری به برنامه اضافه می‌شود و در کنار رسول مجیدی بخش‌هایی را اجرا خواهد کرد.

به گزاش ایرنا، پخش برنامه جام ۲۲ از اول مهرماه روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۲۱ آغاز شده و رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه است. این برنامه با نزدیک شدن به افتتاحیه جام جهانی از ۲۳ آبان ماه هر شب روی آنتن خواهد رفت و با آغاز جام جهانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ با محوریت تحلیل و بررسی کارشناسی جام جهانی و پرداختن به مسائل فرهنگی جام جهانی ادامه خواهد داشت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر