کد خبر: 143768
A

حاجی صفی: به نام خداوند رنگین کمان؛ باید قبول کنیم شرایط کشورمان خوب نیست

کاپیتان تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با انگلیس گفت: باید قبول کنیم که واقعا شرایط کشورمان خوب نیست. مردم ما شاد نیستند. همه ناراحت هستند. ما اینجا هستیم و دلیل بر این نیست که صدای‌شان نباشیم و به آن‌ها احترام نگذاریم.

حاجی صفی: به نام خداوند رنگین کمان؛ باید قبول کنیم شرایط کشورمان خوب نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی اول خود، ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه به وقت تهران به مصاف انگلیس می‌رود. ملی‌پوشان در این گروه از جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه هستند و بببدر اولین تقابل خود باید به مصاف شاگردان ساوت‌گیت بروند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد:

*به نام خدای رنگین کمان. اول از هر چیزی خدمت همه خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم و باید بدانند که‌ کنارشان هستیم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.

*شرایط تیم خودمان از روزی که وارد کشور قطر شدیم، تا الان تمرینات خوبی داشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و یک بازی دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خودمان را برطرف کردیم و خدا را شکر الان صد درصد آماده بازی فردا هستیم. خدا را شکر مصدومیتی نداریم و به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز است که در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کنارمان نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به کنار تیم برگردد.

*انگلیس از بهترین تیم‌های دنیا است و بازیکنان خوبی دارد و این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

*سورپرایز خاصی نداریم. در بازی با تونس روی دو اتفاق گل خوردیم. مثل دو بازی قبل که مقابل سنگال و اروگوئه هم همین اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم. در اردوی قبلی نتایج خوبی گرفتیم. مقابل تونس هم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های ما گل نشد اما متاسفانه گل‌های تونس روی اشتباهات ما تبدیل به گل شد.

*تیم ملی انگلیس خوب است و نفرات خوبی دارد. ما یک تیم هستیم و بهترین عملکرد خودمان را فردا در زمین به نمایش می‌گذاریم و به شما قول می‌دهیم بهترین عملکردمان را می‌بینید.

*شرایط کشورمان خوب نیست و بازیکنان هم می‌دانند. فردا یک بازی خیلی مهم داریم و همیشه در مسابقات، اولین بازی‌ها خیلی مهم است که بتوانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم که فردا با نتیجه از زمین بیرون بیاییم که بتوانم فقط مردم را خوشحال کنیم.

*باید قبول کنیم که واقعا شرایط کشورمان خوب نیست. مردم ما شاد نیستند. همه ناراحت هستند. ما اینجا هستیم و دلیل بر این نیست که صدای‌شان نباشیم و به آن‌ها احترام نگذاریم. هر چه داریم از مردم‌مان است و این‌جا هستیم که سخت تلاش کنیم و بجنگیم و بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم و گل‌های‌مان را تقدیم به مردم داغدار ایران کنیم و امیدوارم که شرایط آن‌طور که مردم ما می‌خواهند رقم بخورد و همه شاد باشند.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر