کد خبر: 14515
A

ماجرای درگیری مسلمان و طارمی بعد از شکست دربی

پرسپولیسی‌ها در پایان دیدار برابر استقلال که با شکست آنها همراه بود، قصد داشتند به سمت تماشاگران بروند و از حمایت آنها تشکر کنند اما اتفاقات عجیبی در مسیر منتهی به رختکن رخ داد.

ماجرای درگیری مسلمان و طارمی بعد از شکست دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پرسپولیسی‌ها که در هفته‌های اخیر با بردهای پیاپی از نظر انرژی و روحیه در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داشتند، در پایان دیدارهای خود به سمت هواداران رفته و با تمجید از حمایت آنها، جشن پیروزی را با آنها تقسیم می‌کردند. اتفاقی که طی هفته‌های اخیر بارها رخ داده بود و برانکو ایوانکوویچ نیز در برخی دیدارها آنها را همراهی می‌کرد.

با این حال شکست دور از انتظار در دربی شرایط عجیبی برای آنها به همراه داشت. بازیکنان عصبانی پرسپولیس مثل سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان که در این بازی به شدت تحت فشار قرار داشتند، بعد از دیدار قصد حضور در رختکن را داشتند و در سمت مقابل برانکو ایوانکوویچ و برخی دیگر از بازیکنان این تیم با حضور در جلوی جایگاه پرسپولیسی‌ها مطابق همیشه به تمجید از حمایت آنها مشغول بودند و بابت شکست نیز از آنها عذرخواهی می‌کردند.

مهدی طارمی که دوست صمیمی محسن مسلمان محسوب می‌شود وقتی که مشاهده می‌کند او قصد حضور در رختکن را دارد به سمت او می‌رود و خواهان این است که در این اتفاق آنها را همچون روزهای پیروزی همراهی کند. مساله‌ای که با توجه به شرایط روحی و روانی با واکنش و مخالفت شدید مسلمان همراه می‌شود و او همچنان خواهان حضور در رختکن و دوری از مواجهه با هواداران ناراحت سرخپوش است.

این کشمکش اما بین دو دوست و هم‌تیمی ادامه می‌یابد به گونه‌ای که خیلی‌ها تصور درگیری بین محسن مسلمان و مهدی طارمی را می‌کنند. در عین حال با توجه به رخ دادن این اتفاقات جلوی چشمان برانکو ایوانکوویچ و بی‌توجهی سرمربی کروات به این اتفاق به نظر می‌رسد مساله آنطور که تصور می‌شود نبوده و تنها مخالفت مسلمان با حضور جلوی طرفداران و سماجت طارمی باعث این برخوردها می‌شود. کما اینکه این دو بازیکن بعد از حضور در هتل محل اسکان قبل از بازی، با خودروی متعلق به مسلمان به سمت منزل خود می‌رود تا مشخص شود این اتفاق درگیری نبوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر