کد خبر: 145706
A

پله خطاب به امباپه: تو آینده فوتبال هستی!

الماس سیاه فوتبال برزیل پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نسبت به موفقیت یاران لیونل مسی در قطر واکنش نشان داد.

پله خطاب به امباپه: تو آینده فوتبال هستی!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال تیم فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد و سومین عنوان قهرمانی خود را در این تورنمنت فوتبال جشن گرفت. شاگردان اسکالونی و دیدیه دشان در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی سه بر سه رسیدند تا هواداران یکی از زیباترین فینال‌های جام جهانی را نظاره‌گر باشند.

آرژانتینی‌ها تا پیش از این در جام‌های جهانی ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ به عنوان قهرمانی جهان رسیده بودند. فرانسه نیز در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۱۸ موفق به برگزاری جشن قهرمانی شد.

قهرمانی آرژانتین با واکنش بزرگان فوتبال جهان همراه شد. یکی از اسطوره‌هایی که نسبت به موفقیت یاران مسی در قطر واکنش نشان داد پله الماس سیاه فوتبال برزیل بود.

وی در پیامی ابتدا خطاب به کلیلیان امباپه نوشت: دوست عزیزم کیلیان که در بازی‌های فینال جام جهانی موفق به زدن چهار گل شدی. تو عجب هدیه‌ای هستی. تو آینده‌ای برای فوتبال هستی.

وی در ادامه با اشاره به شگفتی‌سازی مراکش و قهرمانی آرژانتین نوشت: زیبا است که یک تیم آفریقایی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درخشید. همچنین باید به تیم آرژانتین بابت قهرمانی تبریک بگویم. بدون شک اکنون مارادونا می‌خندد.

منبع: مشرق

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر