کد خبر: 145747
A

گل محمدی: برای استقلال احترام قائلم/ اتفاقات عجیبی رخ داده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش با تمام قوا برابر استقلال به میدان می‌رود.

گل محمدی: برای استقلال احترام قائلم/ اتفاقات عجیبی رخ داده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از دو ماه خوشحالم در خدمت شما هستم. در این مدت شاهد اتفاقات تلخ و دردناک بودیم و جا دارد به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، تسلیت بگویم. بازی مهمی را در پیش داریم. دربی است و حساسیت‌های خودش را دارد و می‌دانیم مردم چقدر روی این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعا با آمادگی کامل و تمام قوا وارد میدان خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: با رقیبی دیرینه بازی داریم که شخصاً احترام زیادی برای آن قائلم. این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم، هر چند در این مدت اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است. هر تیمی تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا هوادارانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

لوکادیا سرحال و پیگیر دربی بود اما نمی‌دانم چرا رفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به رفتن ناگهانی لوکادیا و شایعه بی‌انگیزگی این بازیکن در تمرینات گفت: اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده است. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسئله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگرین با تمام وجود برابر استقلال بازی خواهند کرد.

فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت

گل‌محمدی راجع به عدم حضور تماشاگران در دربی به بهانه آلودگی هوا خاطرنشان کرد: فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر را دیدید که جام جهانی را بدون کوچک‌ترین مشکل برگزار کرد و دارای استادیوم‌های پیشرفته بود؟ نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم، ولی اگر با کشورهایی مثل چین، ژاپن، کره جنوبی و غیره مقایسه کنیم از نظر ساختاری عقب هستیم. ما بزرگ‌ترین دربی را داریم که یکی از ۱۰ دربی بزرگ دنیاست، ولی چند روز قبل نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا تماشاگران هستند یا نه. کل ساختار فوتبال ما همین است و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. هنوز لنگ زمین تمرین هستیم و تیم ملی به همراه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی که برای ۵۰ سال پیش است، بازی می‌کنند. هیچ امکاناتی وجود دارد و این چیزها در فوتبال ما عادی است.

وی در واکنش به اینکه اگر بحث آلودگی مطرح باشد، تیم‌ها تمرینات و بازی‌های‌شان را در این آب و هوا برگزار می‌کنند، گفت: مجبور هستیم تمرین کنیم. شرایط بازی با تمرین متفاوت است. در بازی به همراه گرم کردن باید ۱۶۰ دقیقه بازی کنید و مسابقه دهید. هیجان بازی بالا است و ضربان قلب را باید در نظر بگیرید. برخی بازیکنان با ماسک تمرین می‌کنند ولی در شرایط بازی نمی‌توان پیشگیری کرد. روزهای زیادی را با این شرایط جوی خواهیم داشت. اصلا چرا شرایط جوی این چنین است بحث دیگر است و بخواهیم صحبت کنیم می‌گویند وارد حاشیه شده‌اند.

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر