کد خبر: 145912
A

دفاع وزیر ورزش از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی: نتایج خوبی در رابطه با عملکرد ایران در قطر گرفتیم

وزیر ورزش و جوانان گفت که درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون و کادر مدیریتی باید صحبت کنند. سجادی با بیان اینکه یکی از پرکارترین جام جهانی که ایران در آن حضور داشت همین دوحه بود، اظهار کرد: بنا بر دستور رییس جمهور و آقای مخبر تکالیفی بر عهده هر یک از دستگاه‌ها بود و در وزارت ورزش هم حضور کیفی و کمی تیم ایران در بازی‌ها مدنظر بود

دفاع وزیر ورزش از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی: نتایج خوبی در رابطه با عملکرد ایران در قطر گرفتیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ وزیر ورزش و جوانان گفت که درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون و کادر مدیریتی باید صحبت کنند.

 سید حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره برخی نارضایتی ها از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با طرح این سوال که آیا تحلیل علمی شده که مردم ناراضی بودند؟ گفت: به نظرم فدراسیون و کادر مدیریتی باید در این باره صحبت کنند. در یک سال گذشته فدراسیون ما شرایط خاصی داشت و تلاش ما بود که هم وظایف نظارتی و هم پشتیبانی را انجام دهیم. ما منتظر نظر فدراسیون هستیم که تصمیمات فنی که می گیرند را با ما مطرح کنند.

سجادی با بیان اینکه یکی از پرکارترین جام جهانی که ایران در آن حضور داشت همین دوحه بود، اظهار کرد: بنا بر دستور رییس جمهور و آقای مخبر تکالیفی بر عهده هر یک از دستگاه ها بود و در وزارت ورزش هم حضور کیفی و کمی تیم ایران در بازی ها مدنظر بود. علاوه بر مباحث ورزشی نظارت بر توزیع بلیط ها، گران نشدن بلیط ها و اعزام کسانی که بلیط را خریداری کردند یا کنترل فضای فرهنگی در استادیوم در حین بازی تیم ایران از جمله وظایف وزارت ورزش بود و آمار نشان می دهد اتفاقات خوبی هم رخ داده است. گزارشی است که نشان می‌دهد نتایج خوبی در رابطه با عملکرد ایران به طور کلی و وزارت ورزش در این بازی ها گرفته ایم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به همکارانم در فدراسیون وزنه برداری برای نایب قهرمانی کشتی در مسابقات جام جهانی در آمریکا که با آن شرایطی که برای تیم رقم زدند اتفاق افتاد تبریک می گویم. تیم تحت فشار بودند هم کادر فنی و هم ورزشکاران اما باز هم نتایجی که به دست آمد خوب بود و حضور با اقتداری بود.

وی ادامه داد: هم چنین خسته نباشید می گویم به همکارانم در وزارت ورزش و جوانان قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال. در دوحه اتفاقات ارزشمندی رقم خورد و رویدادی مهم در همسایگی ما بود. تحولاتی بود که حائز اهمیت است، امیدواریم با برنامه ریزی در فوتبال روز دنیا نگاه نویی بتوانیم به فوتبال کشورمان داشته باشیم.

سجادی بازی دربی را نیز خوب توصیف کرد و گفت: البته جای تماشاچی ها واقعا خالی بود، امیدوارم هماهنگی انجام شود تا حامیان اصلی ورزش کشور که گرما و غنا به فضاهای ورزشی می دهند در آینده نزدیک در مراکز ورزشی و استادیوم ها را داشته باشیم.

وی هم چنین قهرمانی ووشو جهانی کشور در رده جوانان کشور را تبریک گفت و افزود: مهد ووشوی دنیا چین است وقتی تیم ایران در رده جوانان قهرمان جهان می شود نشان دهنده عزم فدراسیون این ورزش است و کاری بسیار ارزشمند است.

منبع: ایسنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر