کد خبر: 14613
A

قول می دهم پرسپولیس قهرمان و طارمی آقای گل می شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت:خدایی ناکرده مشکلی پیش بیاید، کسی که سنگ انداخته می تواند خودش را ببخشد؟

قول می دهم پرسپولیس قهرمان و طارمی آقای گل می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد پنجعلی در رابطه با دربی 84 اظهار داشت: بازی بود که پرسپولیس نباید شکست می خورد. واقعیتش این است که 3 امتیاز حق پرسپولیس بود و موقعیت های زیادی هم به دست آمد اما متاسفانه از دست رفت. به هر حال فوتبال فراز و نشیب دارد و زیبایی اش به همین است. به امید خدا بازیکنان خودشان را برای بازی با سپاهان آماده می کنند.

وی افزود: انشاالله که بازیکنان همت می کنند و ریکاوری می شوند. از نظر روحی باید بالا باشند و این باخت را فراموش کنند. من فکر می کنم که با قهرمانی همه چیز جبران می شود و مردم هم خوشحال می شوند. البته ناراحتی بعد از باخت دربی طبیعی است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مصدومیت محمد انصاری تصریح کرد: انصاری پسر خیلی خوبی است. او زحمت خودش را در زمین کشید. من انتظارم از تماشاگران بیشتر است. چرا باید هنوز چنین اتفاقاتی رخ دهد و سنگ به بازیکن بزنند. آن صحنه برای من قشنگ این بود که بعد از باخت در دربی هواداران پرسپولیس تیمشان را تشویق کردند. من این صحنه را دیدم، اشک در چشمانم جمع شد. انصاری هم مثل برادر همان هواداران است. خدایی ناکرده مشکلی پیش بیاید، کسی که سنگ انداخته می تواند خودش را ببخشد؟

پنجعلی درباره محرومیت جلال حسینی و نداشتن بازیکن در دفاع میانی گفت: پرسپولیس بازیکن جایگزین دارد و نفراتی روی نیمکت هستند که می توانند جای این نفرات را پر کنند. هم اکنون پرسپولیس در جدول 6 امتیاز جلو است و می تواند قهرمان شود. قطعا پرسپولیس این اتفاق را فراموش می کند و مقابل سپاهان برنده است.

وی در خصوص انتقادات صورت گرفته به طارمی گفت: طارمی همان آقای گل پارسال است. درست است که موقعیت به وجود می آید اما شرایط بازی خیلی تاثیرگذار است. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس سخت است. به شما قول می دهم که طارمی چند گل دیگر می زند و آقای گل می شود. واقعا در زمین فشار زیادی روی بازیکنان است. من قول می دهم که پرسپولیس قهرمان شود و طارمی هم آقای گل خواهد شد.

منبع: کاپ

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر