کد خبر: 14678
A

چرا باشگاه‌های ایرانی مسقط را به عنوان میزبان انتخاب کردند؟

رسانه های عربی از دلیل انتخاب عمان توسط نمایندگان ایران به عنوان میزبان بازیهای خود با نمایندگان عربستان سخن به میان آوردند.

چرا باشگاه‌های ایرانی مسقط را به عنوان میزبان انتخاب کردند؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که بازیهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار شود.

سعودیها بعد از تنش سیاسی بین ایران و عربستان اعلام کردند که حاضر نیستند در خاک ایران به میدان روند و به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از دو کشور خواست تا کشوری بی طرف را به عنوان میزبان خود انتخاب کنند.

هر چهار باشگاه استقلال خوزستان، استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن تصمیم گرفتند که مسقط عمان را به عنوان میزبان بازیهای خود با حریفان سعودی انتخاب کنند.
نکته بسیار جالبی که درباره این انتخاب میزبان وجود دارد این است که باشگاه های ایرانی درحالی مسقط را به عنوان میزبان بازیهای خود انتخاب کرده اند که هواداران تیم های سعودی در این کشور عربی بسیار زیاد است.

پیش از این قرار بود که باشگاه های ایرانی مالزی و یا سنگاپور را به عنوان میزبان بازیهای خود با نمایندگان عربستان انتخاب کنند اما در نهایت تصمیم گرفتند که مسقط عمان را انتخاب کنند به عبارت دیگر در یک کشور عربی به مصاف یک تیم عربی بروند و طبیعی است که این به سود نمایندگان عربستان خواهد بود.

سایت عربی کوره از دلیل این انتخاب نمایندگان ایران خبر داد و نوشت: هر چهار باشگاه ایرانی مسقط را انتخاب کردند چون می خواهند از این طریق درآمدزایی کنند. آنها بلیط این دیدار را به 50 ریال سعودی افزایش داده اند چرا که می دانند هواداران تیم های عربستانی در مسقط زیاد است و آنها بیشتر بلیط های این دیدار را خریداری می کنند و ورزشگاه را پر می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر