کد خبر: 14723
A

روزهای خوش منصوریان/ استقلال صدرنشین نیم‌فصل دوم

منصوریان و استقلال در نیم‌فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

روزهای خوش منصوریان/ استقلال صدرنشین نیم‌فصل دوم

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، استقلال در دربی رقیب سنتی را شکست داد تا زنگ خطر را برای این تیم که بدون رقیب در صدر جدول در حرکت بود به صدا در بیاورد.
حالا استقلال با پرسپولیس در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ برتردر فاصله 100 امتیازی این تیم قرار گرفته تا در صورت لغزش‌های احتمالی بتواند خود را در صدر جدول ببیند و یا حداقل نگذارد این تیم با خاطری آسوده قهرمان شود.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال، در نیم فصل دوم نقش اول را در این جهش به یکباره داشته، چرا که او بعد از یک نیم فصل پرنوسان که حتی خبر اخراج او به گوش می‌رسید بالاخره موفق شد ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند و با نتایج خیره‌کننده پی‌در‌پی به رتبه سوم جدول برسد.
اگر بخواهیم نیم فصل دوم را به تنهایی ملاک ارزیابی این مربی جوان قرار دهیم باید بگویم تیم منصوریان هم امتیاز با تیم برانکو شریک شده در صدر قرار دارد و فقط تفاضل گل کمتر «آن هم یک گل» باعث می‌شود که او با گذشت شش هفته در مکان دوم جدول قرار بگیرد .
منصوریان و شاگردانش اگر امروز نمی‌توانند با گذشت بیست و یک هفته در جدول رده‌بندی در کنار برانکو و پرسپولیس قرار بگیرند به دلیل نتایج بسیار ضعیف در شش هفته اول لیگ است جایی که منصوریان و شاگردانش از 18 امتیاز ممکنه فقط چهار امتیاز کسب کردند! شاگردان منصوریان پنج گل زدند و هفت گل هم دریافت کردند.
اما همه چیز از نیم فصل دوم شروع شد جایی‌که تیم منصوریان پوست انداخت و اگر از شکست غیره منتظره آنها در تهران و ورزشگاه بدون تماشاگر مقابل همنام خوزستانی بگذریم آنها کاری کردند کارستان!
منصوریان در بازی اول در ورزشگاه تختی نفت علی دایی را شکست داد تا انتقام جام حذفی را هم گرفته باشد. در قدم بعدی در آزادی بدون تماشاگر مقابل استقلال خوزستان باخت ولی سپس در چهار بازی پیاپی حریفانش را یکی پس از دیگری با سه گل شکست داد تا یک آمار خیره‌کننده را از خود به جای بگذارد.
استقلال ابتدا نفت آبادان و سپس پیکان، ماشین‌سازی و پرسپولیس را با پیروزی‌های سه گله شکست داد تا فاصله خود را با پرسپولیس که در ابتدای نیم فصل دوم به عدد 13 رسیده بود را به عدد 10 کاهش دهد.
پرسپولیس هم در ادامه روند خود در شروع نیم فصل دوم با 5 پیروزی پیاپی به سمت قهرمانی قدم برداشت تا همه این تیم را قهرمان زود هنگام بدانند پرسپولیسی‌ها ابتدا سایپا را شکست دادند و سپس در اهواز فولاد را با سه گل از پیش رو برداشتند بعد نوبت به گسترش و صبا رسید تا هرکدام را با یک و دو گل شکست دهند. سپس نوبت به تراکتور رسید که این تیم را هم با سه گل شکست داد. ولی به یکباره در ششمین بازی مقابل استقلال زمینگیر شد تا معادلات دچار تردید شود، چراکه استقلال تخت گاز به دنبال برانکو و پرسپولیس است.
منصوریان و برانکو از 6 بازی نخست خود در نیم فصل دوم از 18 امتیاز ممکنه 15 امتیاز کسب کردند. استقلال 14 گل زده و شش گل خورده و پرسپولیس هم 12 گل زد و سه گل دریافت کرده تا با اختلاف یک گل بالاتر از استقلال قرار بگیرد اما اگر بخواهیم نتیجه رودررو را در نظر بگیرم این منصوریان و استقلال هستند که برانکو و پرسپولیس را جاگذاشته‌اند.
منصوریان حالا افسوس روزهای ابتدای فصل را می‌خورد چراکه اگر با دست پر وارد بازی‌ها می‌شدند وزودتر به ترکیب و تاکتیک مورد نظر خود می‌رسید الان با پرسپولیس رقابتی میلی‌متری در صدر جدول داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر