کد خبر: 147425
A

گل‌محمدی به دنبال خرید دروازه‌بان

درصورت جدایی گلر دوم پرسپولیس یحیی گل محمدی باید به فکر جذب یک گلر در نیم فصل باشد.

گل‌محمدی به دنبال خرید دروازه‌بان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد گوهری با وجود حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ون پارس هم‌چنان به جدایی از جمع سرخپوشان می‌اندیشد. او در بازی جام حذفی برای اولین بار از ابتدای فصل به میدان رفت ولی در آخرین دقایق علیرضا بیرانوند جانشین او شد تا در ضربات پنالتی درون دروازه پرسپولیس بایستد.

با وجود حمایت گل‌محمدی از دروازه‌بان شماره ۲ تیمش اما مشخص است که بیرانوند جایگاه بسیار محکمی در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد و اگر اتفاقاتی مانند محرومیت یا مصدومیت او رخ ندهد بسیار بعید است فرصت بازی به گوهری برسد و همین موضوع شایعات جدایی او را هم تقویت کرده است. گوهری فصل قبل و پس از فسخ قرارداد رادوشویچ و افت حامد لک به پرسپولیس پیوست و امیدوار بود خودش را به عنوان دروازه‌بان اصلی قرمزها ثابت کند اما این روزها شرایط متفاوت با فصل گذشته شده و آمادگی بیرانوند باعث شده جایگاهی دست‌نیافتنی در قفس توری پرسپولیس پیدا کند

موضوعی که گوهری هم به خوبی از آن آگاه است و شاید ترجیح می‌دهد به تیمی برود که بتواند به عنوان دروازه‌بان اصلی برای آن بازی کند. کسانی که پس از پایان بازی پرسپولیس - ون پارس در میکسدزون ورزشگاه حضور داشتند هم متوجه ناراحتی و صحبت‌های درگوشی گوهری درباره جدایی شدند و شاید اگر پیشنهاد خوبی به دروازه‌بان پرسپولیس برسد او تصمیم به ترک این تیم بگیرد.

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر