کد خبر: 14822
A
جام جهانی کشتی آزاد - کرمانشاه

تذکرات زیرپوستی خادم به کشتی‌گیران تا آنالیز کشتی ایران توسط سرمربی آمریکا

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد از صبح امروز در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است.

تذکرات زیرپوستی خادم به کشتی‌گیران تا آنالیز کشتی ایران توسط سرمربی آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد از صبح امروز در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است که تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در این مسابقات موفق شد ترکیه را ٨ بر صفر شکست دهد.

استقبال خوبی از سوی تماشاگران شده است و تقریبا تمام صندلی‌های سالن پر است. هر چند گفته می‌شود تعداد زیادی از علاقمندان پشت درهای سالن مانده‌اند و موفق به حضور در سالن مسابقات نشدند.

جردن باروس آزادکار وزن ٧٤ کیلوگرم آمریکا با حضور روی تشک از سوی تماشاگران مورد تشویق بسیار زیادی قرار گرفت و در نهایت به سوی تماشاگران رفت و برای آنها دست تکان داد.

* مارک زادیک، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که تیمش در نوبت اول مسابقات دور اول مسابقه نداشت با حضور در جایگاه خبرنگاران به آنالیز کشتی گیران کشورمان پرداخت. وی وقتی با تقاضای مسئولان فدراسیون کشتی برای حضور در جایگاه ویژه مواجه شد عنوان کرد از همین مکان تسلط بیشتری روی تشکی که ایران کشتی دارد، خواهد داشت.

به نظر می رسد زادیک پیش‌بینی رویارویی با تیم کشورمان در فینال مسابقات را کرده است.

* رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی که مدت‌هاست سرمربیگری تیم ملی را به محمد طلایی داده است، در کنار تئودروس هاماکوس، نماینده یونایی اتحادیه جهانی حضور دارد. در برخی مواقع که دیدارهای نمایندگان کشورمان به حریفان ترک حساس می‌شد خادم نمی‌توانست بی تفاوت باشد و از همانجا به صورت خیلی نامحسوس و زیرپوستی نکات فنی مورد نظر را برای انتقال به کشتی گیران به کادر فنی گوشزد می‌کرد.

* منصور برزگر، عسگری محمدیان، ابراهیم جوادی، محمد ابراهیم سیف پور، علی اکبر حیدری، مجید خدایی و محمدرضا نوایی از اعضای شورای فنی در سالن مسابقات حضور دارند.

پرویز سیروس‌پور و محمد خادم از پیشکسوتان کشتی نیز در سالن حاضر هستند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر