کد خبر: 148365
A

واکنش رسول خادم به طرح جدید مجلس: این جماعت «لال پرست‌» نماینده کدام مردم هستند؟

رسول خادم در واکنش به طرح عجیب مجلس یازدهم درباره اصلاح ماده ماده ۵۱۲ قانون مجازات اسلامی نوشت: این جماعت «لال پرست‌» نماینده کدام مردم هستند؟

واکنش رسول خادم به طرح جدید مجلس: این جماعت «لال پرست‌» نماینده کدام مردم هستند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  رسول خادم در واکنش به طرح عجیب مجلس یازدهم درباره اصلاح ماده  ماده ۵۱۲ قانون مجازات اسلامی نوشت: این جماعت «لال پرست‌» نماینده کدام مردم هستند؟ 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در طرحی جدید قصد دارد ماده‌ای به ماده ۵۱۲ قانون مجازات اسلامی اضافه کند تا در موضوعات مختلف اظهارنظر‌ها در راستای قرائت رسمی باشد. به عقیده برخی حقوق‌دانان، مطابق این طرح دیگر کسی جز مسئولان نمی‌تواند سخنی در نقد و تحلیل مسائل کشور بگوید یا بنویسد مگر آنکه خود را آمادهء اتهام افساد در ارض یا زندان طویل‌‌المدت کند.

بنابر گزارش دیده بان ایرام رسول خادم، قهرمان کشتی ایران در واکنش به این طرح نوشت:

 «البته انتظاری هم نیست… فقط نمی‌دانیم این جماعت «لال پرست‌» نماینده کدام مردم هستند؟ سالهاست گزارش مقامات چیزی جز؛ «همه چیز خوب است» و کشور در همه ابعاد در حال پیشرفت است، نیست …»

 او نوشت: «اینکه هیچکس قبل از صحبت مقامات در مورد موضوعات مردم و جامعه، هیچ نگوید تا مقامات اول اظهار نظر کنند، این نهایت ناراستی و خیانت به مردمی است که بیت المالشان را گرفته اند و می‌گویند شما لال باشید تا مقامات به وقتش آنطور که میخواهند گزارش دهند و البته شاید هم اصلا صلاح ندانند چیزی بگویند!»

 خادم نوشت: «واقعن این جماعتی که به نامِ نمایندگیِ مردم، در خانه یِ متعلق به مردم نشسته اند و خودشان هم جرات بیان درد و بدبختیِ مردم و مقامات بی مسئولیت را ندارند و گوششان به جای شنیدنِ صدایِ مردم ، خواست و فرمانِ مقامات بالا را می‌شنود، نمی‌دانند که این روزهایِ مبارک بادشان بر رویِ صندلی هایِ سبزِ متعلق به مردم در ساختمانِ بهارستان میگذرد؟!

 او با توصیه به نمایندگان مجلس نوشت: : به پشت سر خود نگاه کنید، ببینید چند نفر از کسانیکه در موقعیت شما بودند و مانند شما به مردم بی پناه این سرزمین نامردمی کردند، با عزت ماندند و با عزت رفتند؟!»

و ما ذلتِ آنانکه در موقعیت شما بودند و به مردم، خیانت کردند را فراوان فراوان به چشم دیده ایم!

شما مصادیق آیه؛

“ خسر الدنیا و الاخره ذلک هو الخسران المبین” (کسانیکه در دنیا و آخرت زیانکارند و بازنده، و این زیانکاری و بازنده بودن آنها آشکار است) هستید...


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر