کد خبر: 150541
A

رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد

فاطمه رشیدی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شد.

رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عصر امروز سه‌شنبه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی فاطمه رشیدی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان تا پایان بازی‌های آسیایی چین منصوب کرد.

فاطمه رشیدی متولد سال ۱۳۶۴، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت تربیت بدنی، از سال ۸۰ تا ۹۲ سابقه بازی در تیم ملی زنان ایران را دارد و به همراه این تیم به عناوین چون مقام هشتم جام ملت‌های آسیا، مقام ششم جام باشگاه‌های آسیا، مقام چهارم مسابقات دانشجویان جهان و مقام دوم مسابقات زنان کشورهای مسلمان دست یافت و در لیگ برتر ایران چهار مقام اولی و چهار مقام دومی را کسب کرده است.

رشیدی در نخستین سال حضور خود در دنیای سرمربیگری والیبال، هدایت تیم پیکان را بدست گرفت و در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ موفق به کسب مقام چهارم و اول رقابت‌های لیگ برتر زنان ایران شد. وی از زمان حضور الساندرا کمپدلی فعالیت خود را در تیم ملی به عنوان مربی آغاز کرد و همراه این تیم مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال زنان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورد.

رشیدی سابقه حضور در دانشگاه صنعتی شریف در سمت استاد را هم دارد و سابقه حضور به عنوان نماینده کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال در مسابقات نونهالان (سال ۹۵ و ۹۶) و مسابقات آموزش و پرورش کل کشور (سال ۹۶ و ۹۷) راهم دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر